🌅 Доброго ранку! Сьогодні 7 травня, четвер. Підніми собі настрій, зарядись бадьорістю!
Урок "ЯДС". Продовжуємо наше шосте дослідження "Людина і природа влітку". На протязі двох уроків відкриватимеш для себе "Рослини влітку". Пригадай, на які групи ділять всі рослини за особливостями стебла. Виконай завдання.
Приготуй підручник (с.127-129), зошит, ручку, олівці. Уважно подивись і послухай. Зупиняйся, роби записи в зошит. Не забувай про відпочинок!
Д/з: читати с.127-129, зош. (с.55-56 - у вайбер).
Урок "Англійська мова" та "Німецька мова". Працюєте на сайтах вчителів.
Урок "Читання". Артикуляційна розминка. Говори чітко!
Продовжуємо вивчати оповідання Зірки Мензатюк "Іди, іди, дощику". Прочитай назви інших її творів. Вибери, візьми в бібліотеці, почитай.
Ти познайомився з оповіданням на с.134-135. Переглянь зміст, виконай тест. Результати та самооцінку залиш у коментарях (перший коментар буде зразком для тебе, але відповіді - твої).
Тест
1. Що купила мама Василькові?
а) шкіряні черевики;
б) кросівки;
в) гумові чоботи.
2. Чому хлопчик не зміг їх взути?
а) було сонячно і сухо;
б) були замалі;
в) загубив.
3. До якого дерева ходив Василько?
а) берези;
б) дуба;
в) тополі.
4. Про кого згадував Василько у розмові із дощем?
а)про Мирославу;
б) про Марусю;
в) про Марійку.
5. Що зробили дівчата, щоб дощик пішов?
а) заплакали;
б) заспівали;
в) закричали.
Назви основних персонажів оповідання. В тексті є діалоги. З'ясуй, хто приймає в них участь. Так, це - Василько, дощик, Мирослава, Марина; слова автора. Запроси батьків, розподіли ролі та почитайте разом в особах. Вивчи закличку Мирослави.
Д/з: с.134-136 читати в особах, вивчити закличку. Результати тесту із самооцінкою розмісти в коментарях. Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Продовжуємо тему "Текст". Тема сьогоднішнього уроку "Порівняння текстів-розповідей і текстів-описів". Приготуй підручник (с.102-103), зошит, ручку. Запишеш в зошит тільки Вправу259. Уважно переглянь відеоурок. Роби зупинки.
Д/з: повторити правила с.95,100; будову тексту с.97; зош.(Вправа 259 - на вайбер).
Ти сьогодні добре з усім впорався! Чекаю в коментарях результати тесту з читання із самооцінкою, не забувай підписувати. МОЛОДЕЦЬ!!! Бережіть себе! Зустрінемось!
Урок "ЯДС". Продовжуємо наше шосте дослідження "Людина і природа влітку". На протязі двох уроків відкриватимеш для себе "Рослини влітку". Пригадай, на які групи ділять всі рослини за особливостями стебла. Виконай завдання.
Приготуй підручник (с.127-129), зошит, ручку, олівці. Уважно подивись і послухай. Зупиняйся, роби записи в зошит. Не забувай про відпочинок!
Д/з: читати с.127-129, зош. (с.55-56 - у вайбер).
Урок "Англійська мова" та "Німецька мова". Працюєте на сайтах вчителів.
Урок "Читання". Артикуляційна розминка. Говори чітко!
Продовжуємо вивчати оповідання Зірки Мензатюк "Іди, іди, дощику". Прочитай назви інших її творів. Вибери, візьми в бібліотеці, почитай.
Ти познайомився з оповіданням на с.134-135. Переглянь зміст, виконай тест. Результати та самооцінку залиш у коментарях (перший коментар буде зразком для тебе, але відповіді - твої).
Тест
1. Що купила мама Василькові?
а) шкіряні черевики;
б) кросівки;
в) гумові чоботи.
2. Чому хлопчик не зміг їх взути?
а) було сонячно і сухо;
б) були замалі;
в) загубив.
3. До якого дерева ходив Василько?
а) берези;
б) дуба;
в) тополі.
4. Про кого згадував Василько у розмові із дощем?
а)про Мирославу;
б) про Марусю;
в) про Марійку.
5. Що зробили дівчата, щоб дощик пішов?
а) заплакали;
б) заспівали;
в) закричали.
Назви основних персонажів оповідання. В тексті є діалоги. З'ясуй, хто приймає в них участь. Так, це - Василько, дощик, Мирослава, Марина; слова автора. Запроси батьків, розподіли ролі та почитайте разом в особах. Вивчи закличку Мирослави.
Д/з: с.134-136 читати в особах, вивчити закличку. Результати тесту із самооцінкою розмісти в коментарях. Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Продовжуємо тему "Текст". Тема сьогоднішнього уроку "Порівняння текстів-розповідей і текстів-описів". Приготуй підручник (с.102-103), зошит, ручку. Запишеш в зошит тільки Вправу259. Уважно переглянь відеоурок. Роби зупинки.
Д/з: повторити правила с.95,100; будову тексту с.97; зош.(Вправа 259 - на вайбер).
Ти сьогодні добре з усім впорався! Чекаю в коментарях результати тесту з читання із самооцінкою, не забувай підписувати. МОЛОДЕЦЬ!!! Бережіть себе! Зустрінемось!
Тест 1)а,2)б,3)а;4)в;5)б +
ВідповістиВидалитиТест 1)в,2)а,3)в,4)а,5)б++
ВідповістиВидалитиХвостенко Ксения
ВідповістиВидалити1.в.2.а.3.в.4.а.5.б.
++
Шин Данил ++
ВідповістиВидалитиНазарова Єва:1)в;2)а;3)в;4)а;5)б.+
ВідповістиВидалити1.в), 2.а), 3.в), 4.а), 5.б) ++
ВідповістиВидалитиШин Данил 1в 2а 4а 5б ++
ВідповістиВидалитиГрибеник Максим 1а 2а 3в 4а 5б ++
ВідповістиВидалитиЛука 1)в, 2)а, 3)в, 4)а, 5)б ++
ВідповістиВидалити1-в,2-а,3-в,4-а,5-б-----+
ВідповістиВидалити1-в)2-а)3-в)4-а)5-б)
ВідповістиВидалитиМошенская София
Данилюк Кирилл
ВідповістиВидалити1.а, 2.а, 3.в, 4.а, 5.б.
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиПастушенко Артём. 1)в.2)а.3)б.4)в.5)в
ВідповістиВидалитиПастушенко Артем
ВідповістиВидалитиРазумов Артем
ВідповістиВидалити1-в, 2-а, 3-в, 4-а, 5-б.
++
Серпутько Ярослав
ВідповістиВидалити1-в, 2-а, 3-в, 4-а, 5-б
++
Ловчиєва Вікторія
ВідповістиВидалити1.в), 2.а), 3.в), 4.а), 5.б). ++