14 травня, четвер

Доброго сонячного ранку, друже! 
Сьогодні 14 травня, четвер. Прокинувся? Запрошуй всю родину і мершій на зарядку!

Урок "ЯДС". Перед тим, як у нашому  шостому дослідженні "Людина і природа влітку" ти будеш робити нове відкриття "Тварини влітку", згадай групи тварин та їх істотні ознаки.
                                                                                                               


Сьогодні ти переконаєшся, що влітку життя тварин багате на різні події. Приготуй підручник, зошит (с.31, 58-59), ручку, олівці. Дивись відеоурок, уважно слухай. Став на паузу, записуй в зошит! 

Д/З: с. 131-133 читати, зош. (с.31, 58-59 за зразком у відео) - у вайбер
Відпочинь, попий водичку.
Урок "Англійська мова" та "Німецька мова".
Урок "Читання". Виконай артикуляційну розминку. Згадай скоромовки! Вимовляй чітко!

Сьогодні ти можеш перевірити свої відповіді до Аудіювання за 13 травня. Чи так у тебе?
1. в  2. а 3. б 4. б 5. Інна 6. Грак 7. кинув на асфальтовану доріжку
8. Горобці цікаві
   Голуб лінивий
   Грак кмітливий

Продовжуємо  тему "Як звучить дощ". Відкрий підручник на с.138. Повтори текст з журналу "Джміль". Прочитай вірші Е. Зима "Дощі бувають різними" та О. Диркавець "Вибіг дощик на дорогу". Тепер закрий підручник і виконай тест на листочку.
1. Хто написав Вірш "Дощі бувають різними"
а) А. Костецький;    б) Е. Зима;   в) В. Гринько         
2. Звуки природи- це
а) не цікаво;    б) справжня музика
3. Якими згадує автор дощі у вірші "Дощі бувають різними"?
а) ласкавими і грізними;   б) осінньо-золотими
4. Які дії відповідають дощику у вірші "Вибіг дощик на дорогу"?
а) не біжить;   б) вивернув руку;   в) гірко плаче
5. Яким буває літній дощ?
а) сумний;   б) грайливий;   в) життєдайний(той, що дає життя)
Відкрий підручник, перевір себе.
Зроби гімнастику для оченят.
Що буває після літньої грози? Дізнайся, прочитавши текст з пропущеними буквами.

Д/З: читати "Книжку для додаткового читання", виконувати завдання до текстів. Відпочинь, розімнись.

Урок "Українська мова". Сьогодні Діагностична робота. Списування.
Відкрий зошит. Запиши.
14 травня
Діагностична робота
Списування
Живі гриби
Відкрий підручник на с.98 Вправа 249. Попроси дорослих тобі прочитати текст "Живі гриби". Послухай уважно. Чи все зрозуміло? Тепер прочитай текст самостійно. Зверни увагу на: абзаци, розділові знаки в кінці і середині речень, великі букви. Пам'ятай про правила переносу! Пиши акуратно! Виправляй помилки охайно: закреслюй, а зверху пиши правильну букву. Після списування не забудь перевірити. Буде оцінюватись грамотність і охайність! У тебе все вийде! СПИСУЙ!
Свою роботу відправ у вайбер на перевірку. 
Д/З не буде, відпочивай.
Ти сьогодні чудово попрацював! Молодець! Надсилай свої творчі роботи: слоник, листівка, чудо-дерево. До зустрічі!

Made with Padlet

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця