Сьогодні 22 травня, останній навчальний день тижня. Зроби зарядку разом з батьками!
Урок "Читання". Тема уроку "Мої навчальні досягнення". Розкажи напам'ять батькам скоромовки зі с.28-29 за таким алгоритмом (послідовністю):
1. Прочитай 2-3 рази мовчки.
2. Розкажи напам'ять перший рядок повільно, другий - швидко, третій - ще швидше.
3. Після цього розказуй навпаки: швидко, повільно, дуже повільно.
На с.140-141подано завдання до вивчених тем. Прочитай завдання2. Ти знайомився із творчістю таких дитячих письменників: Василь Сухомлинський, Зірка Мензатюк, Анатолій Костецький, Грицько Бойко, Катерина Перелісна та інших. Пошукай назви їхніх творів в розділах.
Ти вже дізнавався про життя та творчість Василя Олександровича Сухомлинського на с.69 (відкрий, повтори). Він був письменником та вчителем. Це В.Сухомлинський та його твори для дітей: короткі, цікаві, повчальні, часто казкові. Ти можеш взяти їх у бібліотеці.
Послухай казку "Найгарніша мама!"
А тепер почитай!
Як багато спільного у світі тварин і людей!
Д/з: виконай усно завдання на с.140-141, шукай відповіді на сторінках підручника; читай "Книгу для додаткового читання", виконуй письмові завдання, 2-3 сторінки надішли у вайбер.
Відпочинь, попий водички!
Урок "Українська мова". Сьогодні урок розвитку зв'язного мовлення "Упорядкування тексту".
- Чи подобаються тобі казки? Назви найулюбленішу.
Пограємо у гру "З якої казки ми прийшли?". Відгадай!
Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці,
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички.
Він веселий і не злобний,
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін,
І товариш — П’ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх,
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо,..
Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дібрався —
Скажем дружно:
«Здрастуй,...».
Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась,
До ведмедя не призналась?
- Сьогодні ти познайомишся з новим героєм із казки Ю.Ярмиша "Дванадцятиголовий дракончик". Хто ж такі дракони?
Дракон - це одна з незвичайних істот, якої немає в реальному світі, але яка часто згадується в різних міфах, казках, історіях. Звичайно, зустрічаються думки, що дракони колись були присутні на нашій планеті, але доказів цього поки що не знайшли. Їх описують як істот, у яких є крила, великий хвіст і вони здатні вивергати полум'я. Дракон є важливим героєм багатьох оповідань і казок різних народів світу. В Японії та Китаї дракон - символ процвітання, родючості й щастя. Драконам стали приписувати більше доброго, ніж поганого. Дракон - це втілення мудрості, благополуччя, могутності, довголіття.
- Які казки ти читав про драконів? Які мультфільми бачив?
Прочитай у підручнику (с.100-101 Вправа255) уривок з казки Ю.Ярмиша "Дванадцятиголовий дракончик".
- Хто є персонажами твору? Як автор описав дракончика? Що мама пов'язала навколо кожної голови сина? Що було вишито на серветках? У якому селі вишивають такі серветки?
- Чи можна прочитане назвати текстом? Чому? Так, частини тексту розташовані в неправильній послідовності.
- Як називаються частини тексту? Так, зачин, основна частина, кінцівка. Визнач, який абзац є зачин, який - основна частина, а який - кінцівка.
- Прочитай зачин. Так, "На вулиці Вересневій...".
- Прочитай основну частину. Так, "Навколо кожної голови...".
- Прочитай кінцівку. Так, "Такі серветки..."
Відкрий зошит, запиши:
22 травня
Розвиток мовлення
Дванадцятиголовий дракончик
Спиши впорядкований текст, починаючи кожну частину з абзацу. Записаний текст відправ мені у вайбер.
Відпочинь, порухайся разом з батьками!
Урок "Математика". Тема уроку "Досліджуємо таблиці множення числа 8 та 9; таблиці ділення на 8, на 9".
Перевір себе!
Переглянь уважно відеоурок. Завдання виконуй усно. Повтори таблички під музику! Відкрий зошит, запиши:
22 травня
Домашня робота
Задача 5(1)
Відкрий підручник на с.135, прочитай Задачу5(1). Розкажи батькам. Спиши короткий запис задачі з підручника.
- Що треба дізнитись в задачі? Так, "У скільки разів більше?". Яке це порівняння?
Так, кратне. Якою дією розв'язуємо задачі на кратне порівняння? Так, діленням: більше число треба поділити на менше.
- Знаємо маса якого корму більша? Ні, не знаємо ані масу гороху, ані масу ячменю. А дізнатись можемо? Так. Склади план розв'язання задачі. Скільки дій? Так, три дії. Запиши розв'язання з поясненнями:
1) 4 * 8 = 32 (кг) - гороху
2) 2 * 4 = 8 (кг) - ячменю
3)
Третю дію та відповідь запиши самостійно.
Відкрий с.133, №5 з будинком. Перепиши вирази. Виконай дії в правильному порядку. Пиши проміжні результати. Спирайся на схему.
Ти все виконав. МОЛОДЕЦЬ!
Д/з: запам'ятати таблиці множення 8 та 9, аудіо або відео -у вайбер; зош. (с.135 Задача5(1); с.133 №5 з будинком - у вайбер)
Відпочинь, попий водички.
Урок "Російська мова". Тема урока "Страна, в которой мы живём. Города Украины". Приглашаю тебя в путешествие по городам Украины. Рассмотри Карту Украины. Найди города Украины: КИЕВ, ОДЕССУ, ЛЬВОВ, ЧЕРНИГОВ, ДНЕПР, свой родной город - НИКОЛАЕВ.
- С каким городом знакомился на прошлом уроке? Да, с КИЕВОМ.
- Открой учебник на с.110-111. О каких городах Украины почитаешь сегодня?
Прочитай внимательно 2-3 раза. Выбери, в какой из этих городов хотел бы поехать, что увидеть, о чём рассказать друзьям. Напиши об этом, выполнив задание "с домиком" на с.111. Открой тетрадь, запиши:
22 мая
Домашняя работа
Я хочу поехать в Одессу. Мне интересно увидеть морской порт и детский театр. Я расскажу друзьям о своей поездке.
Урок "Технології". Тема уроку "Виготовлення паперового голуба в техніці орігамі".
Орігамі (з японської: 折り紙орі — «складати», камі — «папір», тобто «складений папір») — мистецтво складання паперу. Метою цього мистецтва є створення витворів шляхом використання схеми геометричних згинів і складок. Термін оріґамі відноситься до всіх типів складання паперу, а не тільки японських зразків.
Приготуй кілька аркушів паперу ( білого та кольорового). Дивись уважно відео. Став на паузу, повторюй. Зроби кілька різних голубів. Придумай композицію. Надішли мені у вайбер.
Ти сьогодні - Молодець! Надсилай свої роботи мені на вайбер.
Доброго сонячного ранку, друже! Сьогодні 14 травня, четвер. Прокинувся? Запрошуй всю родину і мершій на зарядку! Урок "ЯДС" . Перед тим, як у нашому шостому дослідженні "Людина і природа влітку" ти будеш робити нове відкриття "Тварини влітку" , згадай групи тварин та їх істотні ознаки. Сьогодні ти переконаєшся , що влітку життя тварин багате на різні події. Приготуй підручник , зошит (с.31, 58-59) , ручку , олівці . Дивись відеоурок, уважно слухай. Став на паузу , записуй в зошит ! Д/З : с. 131-133 читати, зош. (с. 31 , 58-59 за зразком у відео) - у вайбер . Відпочинь, попий водичку. Урок "Англійська мова" та "Німецька мова" . Урок "Читання" . Виконай артикуляційну розминку. Згадай скоромовки! Вимовляй чітко ! Сьогодні ти можеш перевірити свої відповіді до Аудіювання за 13 травня. Чи так у тебе? 1.
Доброго весняного ранку, діти! Запрошуй батьків собі у поміч і розпочинаємо. Спочатку ранкова зарядка. Перший урок "ЧИТАННЯ" . Потренуйся чітко вимовляти звуки. Зроби артикуляційну розминку "П'ятачок". Прочитай складову таблицю: рядками, стовпчиками, з кутка в куток. Тепер почитай батькам текст "Плакуча верба" з пропущеними буквами. Читай уважно, вдумливо. Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна" . На минулому уроці познайомились із літературною казкою "Лисичка і Рак" . Чому літературна? Забув? Відкрий підручник на с.129 і почитай перші 4 речення. Розкажи. Хто автор казки "Лисичка і Рак"? Так, Іван Франко. Сьогодні послухай ще одну казку І.Франка "Заєць та Їжак" Може хтось вже слухав? (завд.6) -Хто головні герої? -Яким був Заєць? -Як провчив його Їжак? -Чим схожі ці дві казочки І.Франка? Вдома ще раз почитай казку "Лисичка і Рак". Навчись читати цілими словами . Почитай в о
Коментарі
Дописати коментар