22 травня, п'ятниця

Доброго п'ятничного ранку, ДРУЖЕ!
Сьогодні 22 травня, останній навчальний день тижня. Зроби зарядку разом з батьками!
Урок "Читання". Тема уроку "Мої навчальні досягнення". Розкажи напам'ять батькам скоромовки зі с.28-29 за таким алгоритмом (послідовністю):
1. Прочитай 2-3 рази мовчки. 
2. Розкажи напам'ять перший рядок повільно, другий - швидко, третій - ще швидше.
3. Після цього розказуй навпаки: швидко, повільно, дуже повільно.
На с.140-141подано завдання до вивчених тем. Прочитай завдання2. Ти знайомився із творчістю таких дитячих письменників: Василь Сухомлинський, Зірка Мензатюк, Анатолій Костецький, Грицько Бойко, Катерина Перелісна та інших. Пошукай назви їхніх творів в розділах.
Ти вже дізнавався про життя та творчість Василя Олександровича Сухомлинського на с.69 (відкрий, повтори).  Він був письменником та вчителем. Це В.Сухомлинський та його твори для дітей: короткі, цікаві, повчальні, часто казкові. Ти можеш взяти їх у бібліотеці.
Послухай казку "Найгарніша мама!"                                                                                 
А тепер почитай!
Як багато спільного у світі тварин і людей!
Д/з: виконай усно завдання на с.140-141, шукай відповіді на сторінках підручника; читай "Книгу для додаткового читання", виконуй письмові завдання, 2-3 сторінки надішли у вайбер.
Відпочинь, попий водички!
Урок "Українська мова". Сьогодні урок  розвитку зв'язного мовлення "Упорядкування тексту"
 - Чи подобаються тобі казки? Назви найулюбленішу.
Пограємо у гру "З якої казки ми прийшли?". Відгадай!

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці,

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички. 

 Він веселий і не злобний,

Цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін,

І товариш — П’ятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх,

Зветься плюшевий ведмедик,

Всім відомо,.. 

Хто моторчик свій заводить?

З даху в гості хто приходить?

І на свято він дібрався —

Скажем дружно:

«Здрастуй,...».

Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась,

До ведмедя не призналась? 

- Сьогодні ти познайомишся з новим  героєм із казки Ю.Ярмиша "Дванадцятиголовий дракончик". Хто ж такі дракони?

Дракон - це одна з незвичайних істот, якої немає в реальному світі, але яка часто згадується в різних міфах, казках, історіях. Звичайно, зустрічаються думки, що дракони колись були присутні на нашій планеті, але доказів цього поки що не знайшли. Їх описують як істот, у яких є крила, великий хвіст і вони здатні вивергати полум'я. Дракон є важливим героєм багатьох оповідань і казок різних народів світу. В Японії та Китаї дракон - символ процвітання, родючості й щастя. Драконам стали приписувати більше доброго, ніж поганого. Дракон - це втілення мудрості, благополуччя, могутності, довголіття.

- Які казки ти читав про драконів? Які мультфільми бачив?

Прочитай у підручнику (с.100-101 Вправа255) уривок з казки Ю.Ярмиша "Дванадцятиголовий дракончик".
- Хто є персонажами твору? Як автор описав дракончика? Що мама пов'язала навколо кожної голови сина? Що було вишито на серветках? У якому селі вишивають такі серветки?
- Чи можна прочитане назвати текстом? Чому? Так, частини тексту розташовані в неправильній послідовності.
- Як називаються частини тексту? Так, зачин, основна частина, кінцівка. Визнач, який абзац є зачин, який - основна частина, а який - кінцівка. 
- Прочитай зачин. Так, "На вулиці Вересневій...". 
- Прочитай основну частину. Так, "Навколо кожної голови...".
- Прочитай кінцівку. Так, "Такі серветки..."
Відкрий зошит, запиши:                   
22 травня
Розвиток мовлення
Дванадцятиголовий дракончик
Спиши впорядкований текст, починаючи кожну частину з абзацуЗаписаний текст відправ мені у вайбер.

Відпочинь, порухайся разом з батьками!


Урок "Математика". Тема уроку "Досліджуємо таблиці множення числа 8 та 9; таблиці ділення на 8, на 9"
Перевір себе! 

Переглянь уважно відеоурок. Завдання виконуй усно.
Повтори таблички під музику! 
Відкрий зошит, запиши:
22 травня
Домашня робота
Задача 5(1)
Відкрий підручник на с.135, прочитай Задачу5(1). Розкажи батькам. Спиши короткий запис задачі з підручника.
- Що треба дізнитись в задачі? Так, "У скільки разів більше?". Яке це порівняння?
Так, кратне. Якою дією розв'язуємо задачі на кратне порівняння? Так, діленням: більше число треба поділити на менше.
- Знаємо маса якого корму більша? Ні, не знаємо ані масу гороху, ані масу ячменю. А дізнатись можемо? Так. Склади план розв'язання задачі. Скільки дій? Так, три дії. Запиши розв'язання з поясненнями:
1) 4 * 8 = 32 (кг) - гороху
2) 2 * 4 = 8 (кг) - ячменю
3)
Третю дію та відповідь запиши самостійно.
Відкрий с.133, №5 з будинком. Перепиши вирази. Виконай дії в правильному порядку. Пиши проміжні результати. Спирайся на схему.
Ти все виконав. МОЛОДЕЦЬ!
Д/з: запам'ятати таблиці множення 8 та 9, аудіо або відео  -у вайбер; зош. (с.135 Задача5(1); с.133 5 з будинком - у вайбер)
Відпочинь, попий водички.
Урок "Російська мова". Тема урока "Страна, в которой мы живём. Города Украины". Приглашаю тебя в путешествие по городам Украины. Рассмотри Карту Украины. Найди города Украины КИЕВ, ОДЕССУ, ЛЬВОВ, ЧЕРНИГОВ, ДНЕПР, свой родной город - НИКОЛАЕВ. 
- С каким городом знакомился на прошлом уроке? Да, с КИЕВОМ.
- Открой учебник на с.110-111. О каких городах Украины почитаешь сегодня? 
Прочитай внимательно 2-3 раза. Выбери, в какой из этих городов хотел бы поехать, что увидеть, о чём рассказать друзьям. Напиши об этом, выполнив задание "с домиком" на с.111. Открой тетрадь, запиши:
22 мая
Домашняя работа
    Я хочу поехать в Одессу. Мне интересно увидеть морской порт и детский театр. Я расскажу друзьям о своей поездке.
Можеш выбрать другой город на этих страницах.
Ты со всем справился! МОЛОДЕЦ!
Д/з: читать с.110-111 2-3 раза; тетр. (с.111 - задание с домиком)
Отдохни, попей водички. 
Урок "Технології". Тема уроку "Виготовлення паперового голуба в техніці орігамі".

Орігамі (з японської: 折り紙 орі — «складати», камі — «папір», тобто «складений папір») — мистецтво складання паперу. Метою цього мистецтва є створення витворів шляхом використання схеми геометричних згинів і складок. Термін оріґамі відноситься до всіх типів складання паперу, а не тільки японських зразків.

Приготуй кілька аркушів паперу  ( білого та кольорового). Дивись уважно відео. Став на паузу, повторюй. Зроби кілька різних голубів. Придумай композицію. Надішли мені у вайбер

Ти сьогодні - Молодець! Надсилай свої роботи мені на вайбер.
Веселих вихідних! Бережи себе!

Made with Padlet

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

14 травня, четвер