Доброго весняного ранку, діти! Запрошуй батьків собі у поміч і розпочинаємо. Спочатку ранкова зарядка.

Перший урок "ЧИТАННЯ". Потренуйся чітко вимовляти звуки. Зроби артикуляційну розминку "П'ятачок".

Прочитай складову таблицю: рядками, стовпчиками, з кутка в куток.

Тепер почитай батькам текст "Плакуча верба" з пропущеними буквами. Читай уважно, вдумливо.
Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна". На минулому уроці познайомились із літературною казкою "Лисичка і Рак". Чому літературна? Забув? Відкрий підручник на с.129 і почитай перші 4 речення. Розкажи. Хто автор казки "Лисичка і Рак"? Так, Іван Франко. Сьогодні послухай ще одну казку І.Франка "Заєць та Їжак" Може хтось вже слухав? (завд.6)

-Хто головні герої?
-Яким був Заєць?
-Як провчив його Їжак?
-Чим схожі ці дві казочки І.Франка?
Вдома ще раз почитай казку "Лисичка і Рак". Навчись читати цілими словами. Почитай в особах з батьками. Чекаю аудіозапис уривка. Успіхів!
Другий урок "УКРАЇНСЬКА МОВА". Продовжуємо тему "Речення". Повтори, що ти знаєш про речення за опорною таблицею та Вправою 237 на с.93.

Тема сьогоднішнього уроку "Деформовані речення". Виконай завдання "Збери речення". Прочитай рядки слів.
 
Чи можна скласти з них речення? Так, якщо поміняти слова місцями. Такі рядки називають "деформованими реченнями". Спробуй скласти речення. Тепер охарактеризуй кожне за опорною таблицею:
1. Ведмідь готує барліг для зимівлі. Розповідне, неокличне.
2. Вулицю переходь в дозволених місцях! Спонукальне, окличне.
3. Чи росте у вашому садку малина? Питальне, неокличне.
 А тепер виконай усно Вправу 231 на с.91. Молодець! Сьогодні ти навчився працювати з деформованими реченнями. Д/з знайдеш у вайбері. Зараз відпочинь. Попий водички.
Третій урок "МАТЕМАТИКА". Перед початком зроби знайому тобі асиметричну гімнастику для мозку "Машина". Весело і корисно!

Продовжуємо знайомство з арифметичними діями множення і ділення.
Сьогодні "Відкриваємо способи множення та ділення на 10". Подивись відео-урок. Роби зупинки, щоб подумати. Приготуй додатковий зошит. Працюй з дорослими. Тобі допоможуть ці опорні
таблиці та формули:
ПЕРЕСТАВНИЙ ЗАКОН МНОЖЕННЯ                   ЗВ'ЯЗОК МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ
а*в=в*а                                                                   а*в
                                                                                 с:в=а
                                                                                 с:а=в                                       

 
Повтори правило множення і ділення на 10:
Щоб помножити число на 10, треба дописати до нього один нуль.
Щоб поділити число на 10, треба у цього числа відкинути один нуль.
Молодець! Д/з знайдеш на вайбері.
Четвертий урок "РОСІЙСЬКА МОВА". Вначале проведем речевую разминку. Прочитай чётко  таблицу.

Теперь собери слова, соединив половинки фигур.

 
Тема урока "Встречаем весну. Н.Сладков "Медведь и Солнце". Открой учебник на с.94. Рассмотри картину украинского художника Н.Глущенко "Оттепель".

-Какое время года изображено?
-По каким признакам определил?
-Какой период весны?
Попроси родителей прочитать тебе текст под картиной. Слушай описание картины и рассматривай её. Теперь самостоятельно прочитай второй абзац по одному предложению 2 раза и находи описание на картине. Родители слушают. Молодец!
Сказка на тему весны "Медведь и Солнце", автор - Н.Сладков. Слушай и следи по тексту с.95.

Теперь прочитай сказку самостоятельно 2 раза. Диалоги в сказке почитай в лицах с родителями. Распредели роли: Медведь, Вода, Снег; слова автора. Удачи! Отдохни! Разомнись!
П'ятий урок "ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО". Наша тема сьогодні "Чарівні перетворення". Відкрий підручник на с.86. Кого бачиш на картинках? Так, півника. Півник - один з найулюбленіших персонажів українських казок. Ти бачиш його зображення на вишитих рушниках, картинах, у скульптурі, народних іграшках, розписах. Пригадай українську народну казку, у якій відбулися чарівні перетворення з іншою пташкою (с.87). Так, це українська народна казка "Кривенька качечка". Послухай.

Сьогодні малюватимемо качечку на воді кольоровими олівцями та фломастерами. Розглянь етапи роботи над малюнком на с.87 і намалюй. Зроби малюнок яскравим, на всю площину альбомного аркуша. Фломастерами підводь контури, олівцями розфарбовуй. Удачі! Чекаю малюнок на вайбері.
Ось і закінчився наш навчальний день. Попрацював добре. Молодець! До завтра! Бережи себе і рідних!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер