😊Доброго весняного ранку! Сьогодні 6 травня, середина тижня. Зарядись енергією і почнемо!
Урок "Читання". Артикуляційна розминка. Проговори скоромовки чітко спочатку повільно, потім швидше.
Тема уроку "Оповідання Зірки Мензатюк "Іди, іди, дощику". Познайомся з автором та її творами.
Уважно переглянь відеоурок, Виконай завдання, послухай оповідання Зірки Мензатюк "Іди, іди, дощику".
МОЛОДЕЦЬ!😉 Д/з: читати оповідання 2-3 рази с.134-136, відповідати на запитання. Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Що ти знаєш про текст?
Текст - це зв'язані за змістом речення, розташовані у логічній послідовності.
Згадай будову тексту.
На минулому уроці ти познайомився із Текстом-розповіддю. Тема сьогоднішнього уроку "Текст-опис". Уважно переглянь відеоурок. Приготуй підручник (с.101-102). Вправу 257 виконай у зошит, скинь на вайбер.
МОЛОДЕЦЬ!👍 Д/з: с.101 - вивчити правило, зош. (Вправа 257 - у вайбер). Відпочинь, попий водички.
Урок "Математика". Повтори таблицю ділення на 3 - виконай завдання.
Тема уроку "Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці та на різницеве порівняння". Переглянь уважно відеоурок. Приготуй підручник с.124-125. Виконай всі завдання усно.
Зверни увагу: в Задачах 1 та 2 з №3 на с.124 дії в розв'язанні однакові (ділення, потім віднімання). Але в Задачі 1 шукатимеш банки, а в Задачі 2 - літри. МОЛОДЕЦЬ!✌
Д/з: повторити таблиці множення та ділення на 2,3; зош. (с.124 №3 Задача 1 та 2, с.125 №3 Задача 2 - у вайбер). Зараз відпочинь, порухайся, попий водички.
Урок "Російська мова". Начнём с артикуляционной разминки. Пластилиновые скороговорки. Произноси чётко, медленно.
Нашу тему "Становимся читателями" посвятим сегодня театру. Посмотри презентацию о театре.
Открой учебник на с.100, прочитай слова, текст, дополни диалог.
- Найди предложение в тексте, которое стоит не на своём месте... Да, это первое предложение.
- Переставь его... Да, нужно поменять местами первое и второе предложения.
Рассмотри рисунки на с.101.
- Узнаёшь сказку?.. Да, "Волк и семеро козлят".
- Помнишь, чем закончилась история для волка?
- Рассмотри последний рисунок и придумай другой конец этой сказки... Расскажи родителям.
МОЛОДЕЦ!👌 Д/з: с.100-101 читать 2-3 раза; тетр.(с.100-101 - письменные задания на вайбер)
Урок "Образотворче мистецтво". Тема "Цікава анімація" с.82. Прочитай.
Приготуй пластилін, дощечку, стеки. Пофантазуй! Зліпи свого слоника! Тобі допоможе це відео з цікавою інформацією про слонів.
МОЛОДЕЦЬ!☺Фото свого слоника помісти на стіну, натиснувши на + або двічі мишкою в будь-яке місце на стіні, не забудь підписати. Влаштуємо виставку! Не вийшло - відправ у вайбер.
Ти сьогодні з усім впорався. Дай оцінку своїй роботі у коментарях! Нагадаю:
Я -Молодець! + +
Я працював добре! +
Я можу краще! V
Мені було важко! !
Бережіть себе! До наступної зустрічі!
Урок "Читання". Артикуляційна розминка. Проговори скоромовки чітко спочатку повільно, потім швидше.
Тема уроку "Оповідання Зірки Мензатюк "Іди, іди, дощику". Познайомся з автором та її творами.
Уважно переглянь відеоурок, Виконай завдання, послухай оповідання Зірки Мензатюк "Іди, іди, дощику".
МОЛОДЕЦЬ!😉 Д/з: читати оповідання 2-3 рази с.134-136, відповідати на запитання. Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Що ти знаєш про текст?
Текст - це зв'язані за змістом речення, розташовані у логічній послідовності.
Згадай будову тексту.
На минулому уроці ти познайомився із Текстом-розповіддю. Тема сьогоднішнього уроку "Текст-опис". Уважно переглянь відеоурок. Приготуй підручник (с.101-102). Вправу 257 виконай у зошит, скинь на вайбер.
МОЛОДЕЦЬ!👍 Д/з: с.101 - вивчити правило, зош. (Вправа 257 - у вайбер). Відпочинь, попий водички.
Урок "Математика". Повтори таблицю ділення на 3 - виконай завдання.
Тема уроку "Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці та на різницеве порівняння". Переглянь уважно відеоурок. Приготуй підручник с.124-125. Виконай всі завдання усно.
Зверни увагу: в Задачах 1 та 2 з №3 на с.124 дії в розв'язанні однакові (ділення, потім віднімання). Але в Задачі 1 шукатимеш банки, а в Задачі 2 - літри. МОЛОДЕЦЬ!✌
Д/з: повторити таблиці множення та ділення на 2,3; зош. (с.124 №3 Задача 1 та 2, с.125 №3 Задача 2 - у вайбер). Зараз відпочинь, порухайся, попий водички.
Урок "Російська мова". Начнём с артикуляционной разминки. Пластилиновые скороговорки. Произноси чётко, медленно.
Нашу тему "Становимся читателями" посвятим сегодня театру. Посмотри презентацию о театре.
Открой учебник на с.100, прочитай слова, текст, дополни диалог.
- Найди предложение в тексте, которое стоит не на своём месте... Да, это первое предложение.
- Переставь его... Да, нужно поменять местами первое и второе предложения.
Рассмотри рисунки на с.101.
- Узнаёшь сказку?.. Да, "Волк и семеро козлят".
- Помнишь, чем закончилась история для волка?
- Рассмотри последний рисунок и придумай другой конец этой сказки... Расскажи родителям.
МОЛОДЕЦ!👌 Д/з: с.100-101 читать 2-3 раза; тетр.(с.100-101 - письменные задания на вайбер)
Урок "Образотворче мистецтво". Тема "Цікава анімація" с.82. Прочитай.
Приготуй пластилін, дощечку, стеки. Пофантазуй! Зліпи свого слоника! Тобі допоможе це відео з цікавою інформацією про слонів.
МОЛОДЕЦЬ!☺Фото свого слоника помісти на стіну, натиснувши на + або двічі мишкою в будь-яке місце на стіні, не забудь підписати. Влаштуємо виставку! Не вийшло - відправ у вайбер.
Ти сьогодні з усім впорався. Дай оцінку своїй роботі у коментарях! Нагадаю:
Я -Молодець! + +
Я працював добре! +
Я можу краще! V
Мені було важко! !
Бережіть себе! До наступної зустрічі!
Я -Молодець! + +
ВідповістиВидалитиЯ працював добре! +
Я можу краще! V
Мені було важко! !
Бережіть себе!
Обери, будь ласка, одну оцінку.
ВідповістиВидалитиШин Данил +
ВідповістиВидалити++(Архипов Андрій)
ВідповістиВидалити
ВідповістиВидалитиЯ працював добре! +
++
ВідповістиВидалитиРазумов Артем +
ВідповістиВидалитиЛовчиєва Вікторія +
ВідповістиВидалити