😊Доброго весняного ранку! Сьогодні 6 травня, середина тижня. Зарядись енергією і почнемо!

Урок "Читання". Артикуляційна розминка. Проговори скоромовки чітко спочатку повільно, потім швидше.

Тема уроку "Оповідання Зірки Мензатюк "Іди, іди, дощику". Познайомся з автором та її творами.


 Уважно переглянь відеоурок, Виконай завдання, послухай оповідання Зірки Мензатюк "Іди, іди, дощику".

МОЛОДЕЦЬ!😉 Д/з: читати оповідання 2-3 рази с.134-136, відповідати на запитання. Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Що ти знаєш про текст
Текст - це зв'язані за змістом речення, розташовані у логічній послідовності.
Згадай будову тексту.

На минулому уроці ти познайомився із Текстом-розповіддю. Тема сьогоднішнього уроку "Текст-опис". Уважно переглянь відеоурок. Приготуй підручник (с.101-102). Вправу 257 виконай у зошит, скинь на вайбер.

МОЛОДЕЦЬ!👍 Д/з: с.101 - вивчити правило, зош. (Вправа 257 - у вайбер). Відпочинь, попий водички.
Урок "Математика". Повтори таблицю ділення на 3 - виконай завдання.

Тема уроку "Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці та на різницеве порівняння". Переглянь уважно відеоурок. Приготуй підручник с.124-125. Виконай всі завдання усно

Зверни увагу: в Задачах 1 та 2 з №3 на с.124 дії в розв'язанні однакові (ділення, потім віднімання). Але в Задачі 1 шукатимеш банки, а в Задачі 2 - літри. МОЛОДЕЦЬ!
Д/з: повторити таблиці множення та ділення на 2,3; зош. (с.124 №3 Задача 1 та 2, с.125 №3 Задача 2 - у вайбер). Зараз відпочинь, порухайся, попий водички.
Урок "Російська мова". Начнём с артикуляционной разминки. Пластилиновые скороговорки. Произноси чётко, медленно.

Нашу тему "Становимся читателями" посвятим сегодня театру. Посмотри презентацию о театре.

Открой учебник на с.100, прочитай слова, текст, дополни диалог. 
- Найди предложение в тексте, которое стоит не на своём месте... Да, это первое предложение.
- Переставь его... Да, нужно поменять местами первое и второе предложения.
Рассмотри рисунки на с.101
- Узнаёшь сказку?.. Да, "Волк и семеро козлят".
- Помнишь, чем закончилась история для волка?
- Рассмотри последний рисунок и придумай другой конец этой сказки... Расскажи родителям.
МОЛОДЕЦ!👌 Д/з: с.100-101 читать 2-3 раза; тетр.(с.100-101 - письменные задания на вайбер)
Урок "Образотворче мистецтво". Тема "Цікава анімація" с.82. Прочитай.

Приготуй пластилін, дощечку, стеки. Пофантазуй! Зліпи свого слоника! Тобі допоможе це відео з цікавою інформацією про слонів.

МОЛОДЕЦЬ!Фото свого слоника помісти на стіну, натиснувши на + або двічі мишкою в будь-яке місце на стіні, не забудь підписати. Влаштуємо виставку! Не вийшло - відправ у вайбер
Ти сьогодні з усім впорався. Дай оцінку своїй роботі у коментарях! Нагадаю:
Я -Молодець!                + +
Я працював добре!      +
Я можу краще!             V
Мені було важко!         !
Бережіть себе! До наступної зустрічі!

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер