Доброго весняного 😉 ранку! Сьогодні 5 травня, вівторок. Налаштуй себе на позитив!
Зроби зарядку!
Урок "ЯДС". Спочатку з'ясуй, що корисного і цікавого ти відкрив для себе, опанувавши розділ про весну? Виконай Діагностичну роботу "Людина і природа навесні" за посиланням join.naurok.ua та кодом 744660 до 07.05 20.00. Наше шосте дослідження "Людина і природа влітку". З нами будуть наші знайомі пан Лісник та лікарка панна Кульбабка. Твоє перше відкриття "Прикмети літа". Приготуй підручник, зошит з ЯДС, ручку, олівець, кольорові олівці. Подивись уважно відеоурок. Зупиняйся, виконуй завдання в зошиті (відправиш у вайбер).
МОЛОДЕЦЬ! Д/з: с.124-126 (тема 94, 95); зош. (с.31-погода, с.48, 50).
Урок "Інформатика" та "Німецька мова". Зайдіть на сайти вчителів.
Урок "Математика". Повтори таблиці множення та ділення 2 та 3. Ти пам'ятаєш взаємозв'язок дій множення та ділення?
а * в = с
с : а = в
с : в = а
Отже, з таблиць множення 2 та 3 склали таблиці ділення на множники 2 та 3.
Відкрий підручник на с. 118 №5. Діли на 2 за зразком:
14 : 2 = 7, оскільки 7 * 2 = 14.
Далі виконай самостійно (усно).
Відкрий с. 123 №5. Діли на 3 за зразком:
15 : 3 = 5, оскільки 5 * 3 = 15.
Далі виконай самостійно (усно).
Тепер виконай завдання на повторення таблиць.
Сьогоднішня тема "Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник". Приготуй підручник (с.121). Переглянь уважно відеоурок. Роби зупинки, щоб прочитати задачі.
МОЛОДЕЦЬ! Д/з: с. 121- вгорі формули, що пояснюють, як знайти невідомий множник, ділене, дільник; зош.( с.121 №3- за зразком у відео - на вайбер). Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Почни з артикуляційної розминки. Проговори чітко скоромовки. Сподіваюсь, ти їх вже запам'ятав!
Продовжуємо тему "Текст". Ти вже знаєш ознаки тексту та його будову. Ця схема добре ілюструє всі частини тексту. Розглянь, повтори!
Сьогоднішня тема "Текст-розповідь". Подивись уважно відеоурок. Приготуй підручник на с. 99-100. Роби зупинки, виконуючи завдання.
МОЛОДЕЦЬ! Д/з: с. 100 (правило розказувати); зош. ( Вправа 253 - на вайбер).
Сьогодні у тебе все вийшло! Чекаю результати тесту з ЯДС до 7 травня, роботи в зошитах на вайбер. Оціни свою роботу сьогодні. Обери і постав, будь ласка, в коментарях значок:
Я -Молодець! + +
Я працював добре! +
Я можу краще! V
Мені було важко! !
ДО ЗУСТРІЧІ! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
Урок "ЯДС". Спочатку з'ясуй, що корисного і цікавого ти відкрив для себе, опанувавши розділ про весну? Виконай Діагностичну роботу "Людина і природа навесні" за посиланням join.naurok.ua та кодом 744660 до 07.05 20.00. Наше шосте дослідження "Людина і природа влітку". З нами будуть наші знайомі пан Лісник та лікарка панна Кульбабка. Твоє перше відкриття "Прикмети літа". Приготуй підручник, зошит з ЯДС, ручку, олівець, кольорові олівці. Подивись уважно відеоурок. Зупиняйся, виконуй завдання в зошиті (відправиш у вайбер).
МОЛОДЕЦЬ! Д/з: с.124-126 (тема 94, 95); зош. (с.31-погода, с.48, 50).
Урок "Інформатика" та "Німецька мова". Зайдіть на сайти вчителів.
Урок "Математика". Повтори таблиці множення та ділення 2 та 3. Ти пам'ятаєш взаємозв'язок дій множення та ділення?
а * в = с
с : а = в
с : в = а
Отже, з таблиць множення 2 та 3 склали таблиці ділення на множники 2 та 3.
Відкрий підручник на с. 118 №5. Діли на 2 за зразком:
14 : 2 = 7, оскільки 7 * 2 = 14.
Далі виконай самостійно (усно).
Відкрий с. 123 №5. Діли на 3 за зразком:
15 : 3 = 5, оскільки 5 * 3 = 15.
Далі виконай самостійно (усно).
Тепер виконай завдання на повторення таблиць.
Сьогоднішня тема "Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник". Приготуй підручник (с.121). Переглянь уважно відеоурок. Роби зупинки, щоб прочитати задачі.
МОЛОДЕЦЬ! Д/з: с. 121- вгорі формули, що пояснюють, як знайти невідомий множник, ділене, дільник; зош.( с.121 №3- за зразком у відео - на вайбер). Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Почни з артикуляційної розминки. Проговори чітко скоромовки. Сподіваюсь, ти їх вже запам'ятав!
Продовжуємо тему "Текст". Ти вже знаєш ознаки тексту та його будову. Ця схема добре ілюструє всі частини тексту. Розглянь, повтори!
Сьогоднішня тема "Текст-розповідь". Подивись уважно відеоурок. Приготуй підручник на с. 99-100. Роби зупинки, виконуючи завдання.
МОЛОДЕЦЬ! Д/з: с. 100 (правило розказувати); зош. ( Вправа 253 - на вайбер).
Сьогодні у тебе все вийшло! Чекаю результати тесту з ЯДС до 7 травня, роботи в зошитах на вайбер. Оціни свою роботу сьогодні. Обери і постав, будь ласка, в коментарях значок:
Я -Молодець! + +
Я працював добре! +
Я можу краще! V
Мені було важко! !
ДО ЗУСТРІЧІ! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
+ +
ВідповістиВидалити++
ВідповістиВидалитиЯ -Молодець! + +
ВідповістиВидалитиДО ЗУСТРІЧІ! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити++(Архипов Андрій)
ВідповістиВидалити++ добре попрацювала
ВідповістиВидалити(Дибич Вiкторiя)
Шин Данил 1+
ВідповістиВидалитиСерпутько Ярослав ++
ВідповістиВидалитиРазумов Артем +
ВідповістиВидалитиДанилюк Кирилл +
ВідповістиВидалитиЛовчиєва Віка +
ВідповістиВидалити