Доброго травневого ранку, друже, тобі і твоїм батькам! Сьогодні понеділок 4 травня. Розпочнемо тиждень з інформації. Незабаром наша країна і весь світ відзначатиме 75-ту річницю з Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Це станеться 9 травня. А 8 травня - це День пам'яті та примирення. Яку ціну заплатила Україна у цій війні за  свободу і мир на своїй землі? Подивись!
Привітай своїх близьких та рідних із цим великим днем.
Тепер зроби веселу зарядку!

Урок "ЯДС". Ось ми і закінчуємо наше п'яте дослідження "Людина і природа навесні". Сьогоднішня тема "Охорона природи навесні". Приготуй підручник, зошит з ЯДС, ручку і олівець. Переглянь уважно відеоурок. Зупиняй відео, роби записи в зошит (відправ на вайбер). Під час уроку буде також фізхвилинка.
Ти попрацював в зошиті, отримав д/з: читати с.118-120. Відправ на вайбер с.46-47 зошита з ЯДС. На с.118-119 є таблиця. Розглянь її! Спробуй за допомогою цієї таблиці розказати батькам про одну з тварин Червоної книги за планом:
1. Назва тварини
2. Місця перебування
3. Причини зникнення
Пам'ятай! Стався до рослин і тварин з любов'ю, добротою та співчуттям!
Урок "МАТЕМАТИКИ". Продовжуємо тему "Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення і ділення". Виконай завдання на повторення таблиці множення 2. Одна із сьогоднішніх тем - "Розв'язуємо складені задачі на знаходження остачі". Приготуй підручник с.119. Переглянь відео. Обидві задачі на с.119 з №1 та завдання №3 треба буде переписати в домашню роботу. Будь уважним!

Наступна тема - "Розв'язуємо складені задачі на знаходження суми". Приготуй підручник с.120. Задачі 2 та 3 з №1 перепишеш в домашню роботу.
Зроби гімнастику для оченят від Трикуті.

- Прочитай Задачу1 з №1 на с.120. Розкажи умову та запитання. Склади короткий запис:
У Нелі - 12 грн                      
В Антона - 18 грн     ⎬      ?
- Що треба знайти в задачі? А "всього" - це результат додавання чи віднімання? Так, додавання. Це задача на знаходження суми.
- Це проста чи складена задача? Так, проста. Знаємо обидва доданки. Розв'яжи усно. Дай відповідь.
- Прочитай Задачу 2 з №1. Розкажи умову і запитання. Склади короткий запис:
У Нелі - ? грн, 6 купюр по 2 грн                    
В Антона - 18 грн                               ⎬    ? 
- Що змінилося в задачі? Так, не знаємо скільки грн у Нелі.
- Задача має 2 запитання. Вона складена, на 2 дії. Щоб відповісти на головне запитання, треба спочатку знайти скільки грошей у Нелі.
- Що сказано про гроші у Нелі? Так, 6 купюр по 2 грн. Як дізнаємось скільки всього грошей у дівчинки? Так, по 2 грн візьмемо 6 разів. А це яка дія? Так, множення. Запиши першу дію задачі.
- Тепер можемо відповісти на головне запитання задачі? Так, знаємо скільки грошей у Нелі і скільки - в Антона. Якою дією? Так, додаванням. Запиши другу дію задачі.
- Запиши розв'язання одним виразом. Дай відповідь.
1) 2 * 6 = 12 (грн) - у Нелі
2) 12 + 18 = 30 (грн)
2 * 6 + 18 = 30 (грн)
Відповідь: у дітей всього 30 грн.
- Прочитай Задачу 3 з №1. Розкажи умову і запитання. Склади короткий запис задачі.
У Нелі - ? грн, 6 купюр по 2 грн                         
В Антона - ? грн, 9 купюр по 2 грн     ⎬    ?
- Що змінилося? Так, не знаємо скільки грошей у Нелі і скільки - в Антона. Задача має 3 запитання.
- Що треба дізнатись спочатку, щоб відповісти на головне запитання задачі? Так, спочатку знайдемо скільки грошей у Нелі, потім - в Антона.
- Скільки дій в задачі? Так, три дії.
- Що сказано про гроші у Нелі? (в Антона?) Якою дією знайдемо скільки всього грошей у НеліАнтона)? Так, множенням. Запиши першу і другу дії задачі.
- Тепер можемо відповісти на головне запитання задачі? Так, знаємо скільки грошей у Нелі і скільки - в Антона. Якою дією? Так, додаванням. Запиши третю дію задачі.
- Запиши розв'язання одним виразом. Дай відповідь. 
1) 2 * 6 = 12 (грн) - у Нелі
2) 2 * 9 = 18 (грн) - в Антона
3) 12 + 18 = 30 (грн)
2 * 6 + 2 * 9 = 30 (грн)
Відповідь: у дітей всього 30 грн.
Ти - МОЛОДЕЦЬ! Д/з буде таким: с.119 №1  Задача 1 та 2, с.120 №1 Задача 2 та 3 - короткий запис, розв'язання та відповідь (див. урок); с.119 №3 (див. урок); с.119 №2 - з "будинком".
Зроби розминку, попий водички.

Урок "ІНФОРМАТИКА" та "АНГЛІЙСЬКА МОВА". Заходь на сайти своїх вчителів.
Урок "Музичне мистецтво". Розпочинаємо тему "Зустрічаємо літо". Приготуй підручник.
- Як ти любиш проводити свій вільний час? Сьогодні ми з тобою вирушимо до філармонії на концерт - слухатимемо музику.
- А що таке філармонія? Відкрий с.94. Прочитай, розкажи батькам. МОЛОДЕЦЬ!
- Яка музика може звучати у концерті? Прочитай перший абзац.
- Що означає слово "концерт"? Прочитай другий абзац.
- З яких частин складається концерт? Прочитай третій абзац.
- А тепер уяви себе у філармонії на концерті. Тобі допоможе відео. Ти почуєш музику Антоніо Вівальді (1678 - 1741) - італійського композитора, скрипаля, священика.

- Ти почуєш його музичний твір "Пори року". Концерт №2. "Літо". Частина1 та Частина2. Які музичні інструменти "змагаються" в цьому концерті? Дивись на с.95 і спробуй дати характеристику музики за типом: темп, ритм, динаміка, лад. Можеш послухати також за QR-кодом на с.94. 


- Ну а тепер послухай, вивчи і заспівай красиву, ніжну пісню "Рушничок" на музику А.Олєйнікової та слова Є. Левченко (с.95).

Ти сьогодні - МОЛОДЕЦЬ! З усіма завданнями впорався! Чекаю на вайбер твої домашні роботи в зошитах. Напиши, будь ласка, в коментарях у Блог свої враження від сьогоднішнього дня. Вибери "смайлик". Бажаю успіхів! ДО ЗУСТРІЧІ!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер