21 травня, четвер

ДОБРОГО РАНКУ, дорогий друже! 
Сьогодні 21 травня, четвертий день тижня. Прокидайся й заряжайся!
Урок "ЯДС". Сьогодні виконаєш Діагностичну роботу по темі "Людина і природа влітку". Підготуйся до роботи. Разом з батьками повтори на 
с.124-126: літні місяці, періоди літа, літні явища в неживій природі;
с.128: підлісок;
с.130: рослини-синоптики;
с.132: рослиноїдні комахи;
с.133: звіриний календар (серпень);
с.134: активний, пасивний відпочинок;
с.135: безпечні місця для катання на роликах;
с.136: травма.
Повторив? Тоді ти готовий виконати тест за посиланням http://join.naurok.ua/та кодом 6233526 до 25.05 18.00. УДАЧІ! Працюй самостійно, спирайся на підручник. НЕ ПОСПІШАЙ! У ТЕБЕ ЛИШЕ ОДНА СПРОБА!
Відпочинь, попий водички.
Урок "Англійська мова" та "Німецька мова".
Урок "Читання".  Тема уроку "Робота з дитячою книжкою" 
Повправляйся над артикуляцією. Попрацюй над скоромовками (с.28) за поданим планом. Вимова чітка!
А хотів би навчитися ШВИДКО читати? Ці вправи тобі допоможуть. Виконай разом з батьками. Це цікаво і весело!
Прочитай текст про крокодила 2 рази. Перекажи батькам.
Ти чистиш зуби щіткою. А в крокодила її
немає. Тому після обіду він лягає на
сонечку і широко відкриває пащу. А
маленькі пташки підлітають і клюють
залишки їжі, які застрягли між зубами
крокодила. Тепер він може похвалитись
здоровою посмішкою.
Тепер прочитай цей же текст, але без пробілів між словами.
Тичистишзубищіткою.Авкрокодилаїїнемає.
Томупісляобідувінлягаєнасонечкуішироков
ідкриваєпащу.Амаленькіпташкипідлітають
іклюютьзалишкиїжі,якізастряглиміжзубам
икрокодила.Тепервінможепохвалитисьздо
ровоюпосмішкою.
Ну, а тепер прочитай цей текст з переставленими буквами.
Ти чсиитш збуи щтікюо. А в коркоидла її
нмеєа. Тмоу псіля оібду вні лгяає на
сноекчу і шрикоо вдікрвиає пщау. А
млаеьнкі паткши пілдіатють і кюлтюь
злаикши їіж, яік зсатргяли мжі збумаи
кркооидла. Тпеер вні мжое повхаитлись
зодрвоою помсікшою.
Ти можеш сам створити таке завдання для батьків або друзів!
Почитай 10 хвилин "Книгу для додаткового читання", виконай завдання.
Д/з: читати "Книгу для додаткового читання", виконувати завдання, 2-3 виконані сторінки скинь мені на вайбер.
Відпочинь, порухайся!
Урок "Українська мова". Сьогодні ти виконаєш Діагностичну роботу по темі "Речення. Текст". Спочатку підготуйся. Повтори разом з батьками:
Які бувають речення за метою висловлювання? (с.82, 85, 86)
- Що таке текст? (с.95)
- Що виражає заголовок? (с.96)
Повтори, як ти змінював порядок речень, щоб утворився текст за Вправою242.
Повправляємось в утворенні питальних речень за змістом розповідного:
Катруся на лавочці розписувала писанку. - розповідне речення
Хто сидів на лавочці? - питальне речення
Де розписувала Катруся писанку? - питальне речення
Що робила Катруся на лавочці? - питальне речення
Робота буде складатися з 5 завдань: 3 - тестові і 2 - письмові відповіді.
Відкрий зошит з української мови, запиши:
21 травня
Діагностична робота
Речення. Текст
1. а,б або в
2. а,б або в
3. а,б або в
4.
5.
Читай уважно кожне завдання і виконуй його. Пиши акуратно, без помилок. Перевіряй себе! УДАЧІ!

1.     Вибери рядок, у якому записане спонукальне речення.

А) У якій країні ти живеш?

Б) Люди, бережіть первоцвіти.

В) У мене сьогодні чудовий настрій!

2.     Продовж  речення:

           Текст – це:

А) група речень, розміщених у будь – якому порядку;

Б) набір слів, пов’язаних за темою;

В) група речень, пов’язаних за змістом та розміщених у логічній послідовності.

3.  Прочитай текст. Вибери із заголовків найбільш вдалий.

          Захворів Андрій.  До нього прийшли однокласники.   Вони  принесли хворому фрукти.  Максим і Володя допомогли хлопчику розв’язати задачу.  Оленка і Світланка  прочитали  оповідання.  Андрій був дуже задоволений.

А) Хвороба Андрія

Б)  Допомога друзів

В   Хлопчик Андрій

4.     За змістом розповідного речення побудуй одне питальне. Запиши тільки утворені питальні речення.

Діти бігали коло річки.

Вранці Яринка поспішає до школи.

Біла хмара лине в небесах.

 5.   Розмісти речення у логічній послідовності, щоб вийшов текст. Запиши утворений текст. Почни з абзацу.

          Зайшла у трамвай старенька бабуся.   Бабуся подякувала Ігореві й сіла. Хлопчик схопився з місця.  Їхав Ігор з мамою у трамваї.   Їй не було де сісти. Мама зраділа, що у неї такий син.

 Перевір свою роботу! Оціни: обери смайлик і намалюй під роботою!


 


 Ти сьогодні з усім впорався! МОЛОДЕЦЬ! Чекаю твої роботи у вайбер! Надсилай свої малюнки, аплікації. Завітай на виставку! До зустрічі!

Made with Padlet

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер