Сьогодні 21 травня, четвертий день тижня. Прокидайся й заряжайся!
Урок "ЯДС". Сьогодні виконаєш Діагностичну роботу по темі "Людина і природа влітку". Підготуйся до роботи. Разом з батьками повтори на
с.124-126: літні місяці, періоди літа, літні явища в неживій природі;
с.128: підлісок;
с.130: рослини-синоптики;
с.132: рослиноїдні комахи;
с.133: звіриний календар (серпень);
с.134: активний, пасивний відпочинок;
с.135: безпечні місця для катання на роликах;
с.136: травма.
Повторив? Тоді ти готовий виконати тест за посиланням http://join.naurok.ua/та кодом 6233526 до 25.05 18.00. УДАЧІ! Працюй самостійно, спирайся на підручник. НЕ ПОСПІШАЙ! У ТЕБЕ ЛИШЕ ОДНА СПРОБА!
Відпочинь, попий водички.
Урок "Англійська мова" та "Німецька мова".
Урок "Читання". Тема уроку "Робота з дитячою книжкою"
Повправляйся над артикуляцією. Попрацюй над скоромовками (с.28) за поданим планом. Вимова чітка!
А хотів би навчитися ШВИДКО читати? Ці вправи тобі допоможуть. Виконай разом з батьками. Це цікаво і весело!
Прочитай текст про крокодила 2 рази. Перекажи батькам.
Ти чистиш зуби щіткою. А в крокодила її
немає. Тому після обіду він лягає на
сонечку і широко відкриває пащу. А
маленькі пташки підлітають і клюють
залишки їжі, які застрягли між зубами
крокодила. Тепер він може похвалитись
здоровою посмішкою.
Тепер прочитай цей же текст, але без пробілів між словами.
Тичистишзубищіткою.Авкрокодилаїїнемає.
Томупісляобідувінлягаєнасонечкуішироков
ідкриваєпащу.Амаленькіпташкипідлітають
іклюютьзалишкиїжі,якізастряглиміжзубам
икрокодила.Тепервінможепохвалитисьздо
ровоюпосмішкою.
Ну, а тепер прочитай цей текст з переставленими буквами.
Ти чсиитш збуи щтікюо. А в коркоидла її
нмеєа. Тмоу псіля оібду вні лгяає на
сноекчу і шрикоо вдікрвиає пщау. А
млаеьнкі паткши пілдіатють і кюлтюь
злаикши їіж, яік зсатргяли мжі збумаи
кркооидла. Тпеер вні мжое повхаитлись
зодрвоою помсікшою.
Ти можеш сам створити таке завдання для батьків або друзів!
Почитай 10 хвилин "Книгу для додаткового читання", виконай завдання.
Д/з: читати "Книгу для додаткового читання", виконувати завдання, 2-3 виконані сторінки скинь мені на вайбер.
Відпочинь, порухайся!
Урок "Українська мова". Сьогодні ти виконаєш Діагностичну роботу по темі "Речення. Текст". Спочатку підготуйся. Повтори разом з батьками:
- Які бувають речення за метою висловлювання? (с.82, 85, 86)
- Що таке текст? (с.95)
- Що виражає заголовок? (с.96)
Повтори, як ти змінював порядок речень, щоб утворився текст за Вправою242.
Повправляємось в утворенні питальних речень за змістом розповідного:
Катруся на лавочці розписувала писанку. - розповідне речення
Хто сидів на лавочці? - питальне речення
Де розписувала Катруся писанку? - питальне речення
Що робила Катруся на лавочці? - питальне речення
Робота буде складатися з 5 завдань: 3 - тестові і 2 - письмові відповіді.
Відкрий зошит з української мови, запиши:
21 травня
Діагностична робота
Речення. Текст
1. а,б або в
2. а,б або в
3. а,б або в
4.
5.
Читай уважно кожне завдання і виконуй його. Пиши акуратно, без помилок.Перевіряй себе! УДАЧІ!
1.Вибери
рядок, у якому записане спонукальне речення.
А)
У якій країні ти живеш?
Б)
Люди, бережіть первоцвіти.
В)
У мене сьогодні чудовий настрій!
2.Продовж речення:
Текст – це:
А)
група речень, розміщених у будь – якому порядку;
Б)
набір слів, пов’язаних за темою;
В)
група речень, пов’язаних за змістом та розміщених у логічній послідовності.
3. Прочитай текст. Вибери із заголовків найбільш
вдалий.
Захворів Андрій. До нього прийшли однокласники. Вони
принесли хворому фрукти. Максим і
Володя допомогли хлопчику розв’язати задачу.
Оленка і Світланка прочитали оповідання.
Андрій був дуже задоволений.
А)
Хвороба Андрія
Б) Допомога друзів
В Хлопчик Андрій
4.За
змістом розповідного речення побудуй одне питальне. Запиши тільки утворені питальні
речення.
Діти
бігали коло річки.
Вранці
Яринка поспішає до школи.
Біла
хмара лине в небесах.
5. Розмісти
речення у логічній послідовності, щоб вийшов текст. Запиши утворений текст. Почни з абзацу.
Зайшла у трамвай старенька
бабуся. Бабуся подякувала Ігореві й
сіла. Хлопчик схопився з місця. Їхав
Ігор з мамою у трамваї. Їй не було де сісти. Мама
зраділа, що у неї такий син.
Перевір свою роботу! Оціни: обери смайлик і намалюй під роботою!
Ти сьогодні з усім впорався! МОЛОДЕЦЬ! Чекаю твої роботи у вайбер! Надсилай свої малюнки, аплікації. Завітай на виставку! До зустрічі!
Доброго п'ятничного ранку, ДРУЖЕ! Сьогодні 22 травня, останній навчальний день тижня. Зроби зарядку разом з батьками! Урок "Читання" . Тема уроку "Мої навчальні досягнення" . Розкажи напам'ять батькам скоромовки зі с. 28-29 за таким алгоритмом (послідовністю): 1. Прочитай 2-3 рази мовчки. 2. Розкажи напам'ять перший рядок повільно, другий - швидко, третій - ще швидше. 3. Після цього розказуй навпаки: швидко, повільно, дуже повільно. На с. 140-141 подано завдання до вивчених тем. Прочитай завдання 2 . Ти знайомився із творчістю таких дитячих письменників: Василь Сухомлинський, Зірка Мензатюк, Анатолій Костецький, Грицько Бойко, Катерина Перелісна та інших. Пошукай назви їхніх творів в розділах. Ти вже дізнавався про життя та творчість Василя Олександровича Сухомлинського на с. 69 (відкрий, повтори). Він був письменником та вчителем. Це В.Сухомлинський та його твори для дітей: короткі, цікаві, повчальні, часто казкові. Ти можеш взяти їх у бібліоте
Доброго сонячного ранку, друже! Сьогодні 14 травня, четвер. Прокинувся? Запрошуй всю родину і мершій на зарядку! Урок "ЯДС" . Перед тим, як у нашому шостому дослідженні "Людина і природа влітку" ти будеш робити нове відкриття "Тварини влітку" , згадай групи тварин та їх істотні ознаки. Сьогодні ти переконаєшся , що влітку життя тварин багате на різні події. Приготуй підручник , зошит (с.31, 58-59) , ручку , олівці . Дивись відеоурок, уважно слухай. Став на паузу , записуй в зошит ! Д/З : с. 131-133 читати, зош. (с. 31 , 58-59 за зразком у відео) - у вайбер . Відпочинь, попий водичку. Урок "Англійська мова" та "Німецька мова" . Урок "Читання" . Виконай артикуляційну розминку. Згадай скоромовки! Вимовляй чітко ! Сьогодні ти можеш перевірити свої відповіді до Аудіювання за 13 травня. Чи так у тебе? 1.
Доброго весняного ранку, діти! Запрошуй батьків собі у поміч і розпочинаємо. Спочатку ранкова зарядка. Перший урок "ЧИТАННЯ" . Потренуйся чітко вимовляти звуки. Зроби артикуляційну розминку "П'ятачок". Прочитай складову таблицю: рядками, стовпчиками, з кутка в куток. Тепер почитай батькам текст "Плакуча верба" з пропущеними буквами. Читай уважно, вдумливо. Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна" . На минулому уроці познайомились із літературною казкою "Лисичка і Рак" . Чому літературна? Забув? Відкрий підручник на с.129 і почитай перші 4 речення. Розкажи. Хто автор казки "Лисичка і Рак"? Так, Іван Франко. Сьогодні послухай ще одну казку І.Франка "Заєць та Їжак" Може хтось вже слухав? (завд.6) -Хто головні герої? -Яким був Заєць? -Як провчив його Їжак? -Чим схожі ці дві казочки І.Франка? Вдома ще раз почитай казку "Лисичка і Рак". Навчись читати цілими словами . Почитай в о
Коментарі
Дописати коментар