20 травня, середа

Доброго весняного ранку, ДРУЖЕ!
Сьогодні 20 травня, середина тижня. Почни день з РУХАНКИ!
Урок "Читання". Сьогодні ти напишеш Діагностичну роботу "Робота з літературним твором". Робота спрямована на перевірку усвідомленого читання літературного твору. Складається з тексту літературного твору та завдань до нього. Ти виконаєш 8 завдань: 4 - тестові; 4 - письмові відповіді. 
Відкрий зошит з української мови, запиши заголовки та заготовки для виконання завдань:
20 травня
Діагностична робота
Робота з літературним твором
Ластівка з перебитим крилом
1. а,б або в
2. а,б або в
3. а,б або в
4. а,б або в
5. 1.
    2.
    3.
6. Хлопчик посадив ластівку на ...
7. Ластівка дивилась в ...
8. Сльози у пташки тремтіли тому, що вона ...
Переглянь уважно відеоурок. Став на паузу, читай текст мовчки або пошепки 1 або 2 рази. Коли текст буде зрозумілим, виконаєш завдання. Щоб виконати завдання, став на паузу відео і звертайся до тексту (під відео). УДАЧІ!

                      Ластівка  з перебитим  крилом

       Після гарячого літнього дня загриміла гроза. Пішла злива. Вода залила  ластів’яче гніздо, що приліпилося до стіни старої повітки. Розвалилося  гніздечко, повипадали пташенята. Вони вже вбралися в пір'ячко, але ще не  вміли літати. В'ється ластівка над дітками, кличе їх  під кущ заховатися.

     Кілька днів жили пташенята під кущем. Ластівка носила їм їжу. Вони  збивались докупи і ждали маму.

     Ось уже четверо діток навчилось літати й порозлітались. А одне сидить, не  може здійнятись. У нього перебите крило. Як випало з гнізда, покалічилось.

     До осені жило поранене пташеня під кущем. Його доглядала мати. А коли  настав час відлітати в теплий край, ластівки зібралися чималим табунцем, сіли  на кущ, і  довго чулось тривожне попискування.

     Відлетіли пташки в теплий край. Зосталася молода ластівочка з  перебитим  крильцем. Я взяв її  і  приніс  додому. Вона довірливо притулилась до мене. Я посадив її на віконце. Ластівка дивилась в синє небо. Мені здалося, що в неї  на очах тремтять сльози.

Перевір свою роботу! Оціни: обери смайлик і намалюй під роботою!

ЗЕЛЕНИЙ - легко впорався з усіма завданнями

ЖОВТИЙ - були деякі труднощі

ЧЕРВОНИЙ - було важко

Свою охайну, перевірену, без помилок роботу надішли мені у вайбер.

Відпочинь, попий водички.

Урок "Українська мова". Сьогоднішня тема "Складання тексту про події з власного життя". Текст про події - це текст-розповідь. Згадай його ознаки.


                                                                                                             
                                                                                                                       
Відкрий підручник на с.106, прочитай текст Вправи272. Виконай завдання до вправи разом з батьками. Перекажи текст, уникнувши повторів.
Розглянь серію малюнків до Вправи273
- Ніна відобразила подію зі свого життя. Про що розповіла дівчинка? Склади про це розповідь, а батьки послухають. 
Попрацюємо із Словником. Відкрий зошит, запиши:
20 травня
Домашня робота
Словник
Відкрий другий форзац підручника із Словниковими словами. Запиши із наголосами слова на букву с, т, ч:
Середа, співчуття, театр, червоний, черговий, черевики, чернетка, четвер.
Тепер з одним (на вибір) словом на кожну букву склади і запиши речення про події з власного життя. Повинно вийти 3 речення. Наприклад:
В середу я писав діагностичну роботу з читання. 
Д/з: зош. (записати Словник на букву с,т,ч -другий форзац; 3 речення про події з власного життя зі слів на кожну з цих букв - у вайбер).
Відпочинь, порухайся. 
Урок "Математика". Тема уроку "Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. Перевіряємо множення та ділення"Повтори таблицю множення числа 6 (с.132). Перевір себе!
Відкрий підручник на с.134. Дивись уважно відеоурок і виконуй все усно.
Повтори таблицю множення числа 7 під музику. Це весело!
Відкрий зошит, запиши:
20 травня
Домашня робота
Виконай завдання4 на с.134 в зошит за зразком:
14 : 7 = 2, оскільки 2 * 7 = 14
Продовжи самостійно.
Відкрий с.135, прочитай завдання №3. Знайди значення різниць і перевір додаванням. Знайди значення часток і перевір множенням. Запиши:
63 - 7 = 56
56 + 7 = 63
35 : 5 = 7
7 * 5 = 35
Так само обчисли значення наступних двох виразів з перевіркою. Запиши у другий стовпчик.
Д/з: вивчи таблицю множення числа 7, розкажи мені у вайбер; зош. (с.134 4, с.135 3 за зразками у Блозі - у вайбер).
Відпочинь, попий водички.
Урок "Російська мова". Тема "Страна, в которой мы живём. Киев". Разгадай ребусы.
Сегодня говорим о городе Киеве - столице нашей Родины. Открой с.108, прочитай текст "Киев" 2-3 раза родителям. Затем мне на вайбер
- Как называется твой родной город? Любишь ли ты свой город? Где любишь бывать в Николаеве?
Народная мудрость учит нас (прочти пословицы на с.108):
Дома и стены помагают.
Всякому мила своя сторона.
Где кто родится, там и пригодится.
На с.109 прочитай ПО-РУССКИ и ПО-УКРАИНСКИ. Составь сочетания слов.
Открой тетрадь, запиши:
20 мая
Домашняя работа
Выполни задание с "домиком" на с.109 в тетрадь:
Киев - столица нашей Родины. Город стоит на реке Днепр.
Д/з: с.108 читать 2-3раза, видео или аудио чтения - на вайбер; тетр.(с.109 - задание с "домиком" по образцу в Блоге - на вайбер).
Отдохни, подвигайся!
Урок "Образотворче мистецтво". Тема уроку "Зустрічаємо літо!"
Чарівниця Гармонія запросила всіх у гості до казкового міста Митців. На його вулицях і площах можна побачити незвичайні, оригінальні будиночки, прикрашені орнаментами, візерунками, квітами.
Розглянь будинки казкового міста.

Відкрий підручник на с.100, побачиш казкові будинки у кераміці та на картинах.
Пофантазуй і намалюй казковий будиночок чарівниці Гармонії. Приготуй кольорові олівці, фломастери, маркери. Допоможе тобі с.101. 
У тебе все вийде! Створи казку! Свій будиночок надішли мені на вайбер.
Ти сьогодні був - МОЛОДЕЦЬ! Наша виставка поповнюється щодня! Завітай! Чекаю твої нові роботи! ДО ЗУСТРІЧІ!

Made with Padlet

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер