Сьогодні 20 травня, середина тижня. Почни день з РУХАНКИ!
Урок "Читання". Сьогодні ти напишеш Діагностичну роботу "Робота з літературним твором". Робота спрямована на перевірку усвідомленого читаннялітературного твору. Складається з тексту літературного твору та завдань до нього. Ти виконаєш 8 завдань: 4 - тестові; 4 - письмові відповіді.
Відкрий зошит з української мови, запиши заголовки та заготовки для виконання завдань:
20 травня
Діагностична робота
Робота з літературним твором
Ластівка з перебитим крилом
1. а,б або в
2.а,б або в
3.а,б або в
4.а,б або в
5. 1.
2.
3.
6. Хлопчик посадив ластівку на ...
7. Ластівка дивилась в ...
8. Сльози у пташки тремтіли тому, що вона ...
Переглянь уважно відеоурок. Став на паузу, читай текст мовчки або пошепки 1 або 2 рази. Коли текст буде зрозумілим, виконаєш завдання. Щоб виконати завдання, став на паузу відео і звертайся до тексту(під відео). УДАЧІ!
Ластівка з перебитим крилом
Після гарячого літнього дня загриміла гроза. Пішла злива. Вода залила ластів’яче гніздо, що приліпилося до стіни старої повітки. Розвалилося гніздечко, повипадали пташенята. Вони вже вбралися в пір'ячко, але ще не вміли літати. В'ється ластівка над дітками, кличе їх під кущ заховатися.
Кілька днів жили пташенята під кущем. Ластівка носила їм їжу. Вони збивались докупи і ждали маму.
Ось уже четверо діток навчилось літати й порозлітались. А одне сидить, не може здійнятись. У нього перебите крило. Як випало з гнізда, покалічилось.
До осені жило поранене пташеня під кущем.
Його доглядала мати. А коли настав час відлітати в теплий край, ластівки зібралися чималим табунцем, сіли на кущ, і довго чулось тривожне попискування.
Відлетіли пташки в теплий край. Зосталася молода ластівочка з перебитим крильцем. Я взяв її і приніс додому. Вона довірливо притулилась до мене. Я посадив її на віконце. Ластівка дивилась в синє небо. Мені здалося, що в неї на очах тремтять сльози.
Перевір свою роботу! Оціни: обери смайлик і намалюй під роботою!
ЗЕЛЕНИЙ - легко впорався з усіма завданнями
ЖОВТИЙ - були деякі труднощі
ЧЕРВОНИЙ - було важко
Свою охайну, перевірену, без помилок роботу надішли мені у вайбер.
Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Сьогоднішня тема "Складання тексту про події з власного життя". Текст про події - це текст-розповідь. Згадай його ознаки.
Відкрий підручник на с.106, прочитай текст Вправи272. Виконай завдання до вправи разом з батьками. Перекажи текст, уникнувши повторів.
Розглянь серію малюнків до Вправи273.
- Ніна відобразила подію зі свого життя. Про що розповіла дівчинка? Склади про це розповідь, а батьки послухають.
Попрацюємоіз Словником. Відкрий зошит, запиши:
20 травня
Домашня робота
Словник
Відкрий другий форзац підручника із Словниковими словами. Запиши із наголосами слова на букву с, т, ч:
Чарівниця Гармонія запросила всіх у гості до казкового міста Митців. На його вулицях і площах можна побачити незвичайні, оригінальні будиночки, прикрашені орнаментами, візерунками, квітами.
Розглянь будинки казкового міста.
Відкрий підручник на с.100, побачиш казкові будинки у кераміці та на картинах.
Доброго п'ятничного ранку, ДРУЖЕ! Сьогодні 22 травня, останній навчальний день тижня. Зроби зарядку разом з батьками! Урок "Читання" . Тема уроку "Мої навчальні досягнення" . Розкажи напам'ять батькам скоромовки зі с. 28-29 за таким алгоритмом (послідовністю): 1. Прочитай 2-3 рази мовчки. 2. Розкажи напам'ять перший рядок повільно, другий - швидко, третій - ще швидше. 3. Після цього розказуй навпаки: швидко, повільно, дуже повільно. На с. 140-141 подано завдання до вивчених тем. Прочитай завдання 2 . Ти знайомився із творчістю таких дитячих письменників: Василь Сухомлинський, Зірка Мензатюк, Анатолій Костецький, Грицько Бойко, Катерина Перелісна та інших. Пошукай назви їхніх творів в розділах. Ти вже дізнавався про життя та творчість Василя Олександровича Сухомлинського на с. 69 (відкрий, повтори). Він був письменником та вчителем. Це В.Сухомлинський та його твори для дітей: короткі, цікаві, повчальні, часто казкові. Ти можеш взяти їх у бібліоте
Доброго сонячного ранку, друже! Сьогодні 14 травня, четвер. Прокинувся? Запрошуй всю родину і мершій на зарядку! Урок "ЯДС" . Перед тим, як у нашому шостому дослідженні "Людина і природа влітку" ти будеш робити нове відкриття "Тварини влітку" , згадай групи тварин та їх істотні ознаки. Сьогодні ти переконаєшся , що влітку життя тварин багате на різні події. Приготуй підручник , зошит (с.31, 58-59) , ручку , олівці . Дивись відеоурок, уважно слухай. Став на паузу , записуй в зошит ! Д/З : с. 131-133 читати, зош. (с. 31 , 58-59 за зразком у відео) - у вайбер . Відпочинь, попий водичку. Урок "Англійська мова" та "Німецька мова" . Урок "Читання" . Виконай артикуляційну розминку. Згадай скоромовки! Вимовляй чітко ! Сьогодні ти можеш перевірити свої відповіді до Аудіювання за 13 травня. Чи так у тебе? 1.
Доброго весняного ранку, діти! Запрошуй батьків собі у поміч і розпочинаємо. Спочатку ранкова зарядка. Перший урок "ЧИТАННЯ" . Потренуйся чітко вимовляти звуки. Зроби артикуляційну розминку "П'ятачок". Прочитай складову таблицю: рядками, стовпчиками, з кутка в куток. Тепер почитай батькам текст "Плакуча верба" з пропущеними буквами. Читай уважно, вдумливо. Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна" . На минулому уроці познайомились із літературною казкою "Лисичка і Рак" . Чому літературна? Забув? Відкрий підручник на с.129 і почитай перші 4 речення. Розкажи. Хто автор казки "Лисичка і Рак"? Так, Іван Франко. Сьогодні послухай ще одну казку І.Франка "Заєць та Їжак" Може хтось вже слухав? (завд.6) -Хто головні герої? -Яким був Заєць? -Як провчив його Їжак? -Чим схожі ці дві казочки І.Франка? Вдома ще раз почитай казку "Лисичка і Рак". Навчись читати цілими словами . Почитай в о
Коментарі
Дописати коментар