19 травня, вівторок

Доброго ранку, дорогий друже!
Сьогодні 19 травня, вівторок. Зарядись енергією і бадьорістю! Роби рухи разом з батьками!
Урок "ЯДС". У темі "Людина і природа влітку" твоє сьогоднішнє відкриття - "Зміцнення здоров'я влітку". Ти з'ясуєш, як безпечно та з користю для здоров'я відпочивати влітку. З тобою на цьому уроці буде пані лікарка Кульбабка
Приготуй підручник, зошит, ручку, олівці. Переглянь уважно відеоурок. Роби зупинки і ВСЕ ЗАПИСУЙ в свій зошит!
Д/з: с.134-136 читати, знати Пам'ятки; зош. (с.31, с.60-61 - за ЗРАЗКОМ  у відеоуроці, на вайбер). Відпочинь, попий водички.
Урок "Інформатика"та "Німецька мова".
Урок "Математика".  Тема сьогоднішнього уроку "Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6. Розв'язуємо складені задачі на кратне порівняння". Склади таблицю множення числа 6 та ділення на 6. Тобі допоможе відеоурок.
Проговори  таблицю множення під музику. Це весело!
А чи знаєш ти, що таблиця множення числа 6 завжди при тобі. Це - твої пальці! Спробуй разом з батьками помножити 6 на пальцях. ЦЕ ВЕСЕЛО і ЦІКАВО!
Розв'яжемо складену задачу на кратне порівняння. Прочитай Задачу №3(2) на с.133. Розкажи батькам.
- Що треба дізнитись в задачі? Запитання "У скільки разів менше...?" вказує на кратне чи різницеве порівняння? Так, на кратне.
- Якою дією розв'яжемо задачу на кратне порівняння? Так, діленням: треба більше число поділити на менше. Що більше в задачі? Так, кількість гривень у Петрика. Що менше в задачі? Так, кількість гривень у Єви.
- Знаємо, скільки гривень у Петрика? Ні. Знаємо, скільки гривень уЄви? Ні. А дізнатись можемо? Так. Склади план розв'язання задачі. 
Відкрий зошит, запиши:
19 травня
Домашня робота
Задача 3(2)
Запиши короткий запис (у підручнику із червоною стрілкою). Розв'яжи задачу трьома діями із поясненням.
1) 10 * 5 = 50 (грн) - у Петрика
2) 2 * 5 = 10 (грн) - у Єви
3) 50 : 10 = 5 (разів)
Відповідь: у Єви грошей менше, ніж у Петрика у 5 разів.
Виконай №3 на с.132 в зошиті за зразком:
18 : 6 = 3, оскільки 3 * 6 = 18
Ти все зробив! МОЛОДЕЦЬ! Відправ мені на вайбер.
Д/з: вивчити таблицю множення 6; зош. (с.133 - Задача3(2); с.132 3 - у вайбер).
Відпочинь, порухайся!
Урок "Українська мова". Продовжуємо тему "Текст". Сьогоднішня тема "Складання тексту за серією малюнків". Приготуй підручник, зошит, ручку. Запиши:
19 травня
Домашня робота
Вправа 268
Лисичка та Журавель
Переглянь уважно відеоурок. Виконай письмово Вправу 268 на с.105  (став відео на паузу та списуй). Речення до кожного малюнка пиши з абзацу.
Д/з: зош. (Вправа268 - 1-2 речення до кожного малюнка бери з відеоуроку і пиши з абзацу - на вайбер). 
Ти ЧУДОВО впорався сьогодні з усіма завданнями! 
Вчора бажаючі змогли побувати на екскурсії у музеї (надішліть свої враження, малюнки).
Сьогодні зможеш з батьками побувати у нашому зоопарку.
Погуляйте по теріторії  дендропарку, насолодіться цвітінням екзотичних рослин!  Поділись своїми враженнями: намалюй і напиши. 
Відправ у вайбер.                                     
До зустрічі у середу! 

Made with Padlet

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер