18 травня, понеділок

Доброго весняного ранку, друже!
Сьогодні 18 травня, понеділок. Починаємо новий навчальний тиждень
18 травня - Міжнародний день музеїв.
Якщо ти любиш тваринний світ, у тебе є можливість сьогодні здійснити онлайн-екскурсію до Зоологічного музею Львівського національного університету ім. І. Франка. Музей належить до найстаріших музеїв ЄвропиУважно ознайомся з інформацією!
Свої враження від екскурсії надішли у вайбер ( відео або малюнок). 
Зроби зарядку!             

Урок "ЯДС". Продовжуємо наше шосте дослідження "Людина і природа влітку". Розподіли тварин по групах!

На минулому уроці ти дізнавався про життя тварин влітку. Сьогодні виконаєш 3 тести по кожній групі тварин з опорою на підручник. Відкрий с.131-132, повтори тему100. Виконай тест "Життя комах влітку":
1. Яка пора року найсприятливіша для комах?
а) зима;  б) весна;  в) літо;  г) осінь
2. Які комахи належать до рослиноїдних?
а) попелиці, сонечка, метелики;
б) джмелі, бджоли, короїди;
в) сонечка, бабки, плавунці
3. Які комахи належать до хижих?
а) сонечка, бабки, плавунці;
б) попелиці, сонечка, метелики;
в) джмелі, бджоли, короїди
Відкрий с.132-133, повтори тему101. Виконай тест "Життя птахів влітку":
1. Чому червень повинен стати місяцем тиші?
а) тварини залягають у сплячку;
б) птахи відлетіли у вирій;
в) тварини виводять потомство
2. Майже всі птахи влітку переходять на живлення:
а) комахами;
б) зерном і насінням;
в) жабами та мишами
3. Чи потрібні влітку птахам годівнички?
а) так, адже птахам не вистачає корму;
б) ні, адже корму влітку вдосталь
Відкрий с.133, повтори тему102. Виконай тест "Життя звірів влітку":
1. Чим займаються звірі влітку:
а) линяють;
б) виводять, вигодовують і виховують своє потомство;
в) готуються до сплячки
2.  У кого із звірів двічі народжується потомство? (переглянь вудеоурок 14.05)
а) лисиці та вовка;
б) косулі та лося;
в) білки та зайця
3. Який з диких звірів у тебе улюблений? Запиши його назву.
Свої відповіді на тести із прізвищем помісти у КОМЕНТАРЯХ під Блогом за моїм зразком (або на аркуш - у ВАЙБЕР).
Д/з: с.131-133 повторити; зош. (с.58-59 за зразком у відео 14.05)
Відпочинь, попий водички.
Урок "Математика". Повтори таблицю множення числа 5.

Тема уроку "Вивчаємо кратне порівняння". Переглянь уважно, послухай, запам'ятай!

Отже, порівняння чисел може бути різницеве і кратне. Подивись і запам'ятай!

Відкрий підручник на с.131, виконай №2 усно з батьками. Тепер відкрий зошит, відступи 4 клітинки, запиши:
18 травня
Домашня робота
Задача 4(1)
На с.131 прочитай Задачу №4(1). Розкажи батькам. Запиши короткий запис задачі (схема а).
  - Що треба дізнитись в задачі? Так. Якщо треба дізнатись "На скільки більше (менше)?", то це яке порівняння? Дивись опорну схему. Так, РІЗНИЦЕВЕ порівняння! Якою дією знайдеш? Так, ВІДНІМАННЯМ! Запиши розв'язання і відповідь:
8 - 2 = 6 (м)
Відповідь: довжина доріжки більша за її ширину на 6 м.
Прочитай Задачу №4(2). Розкажи батькам. Запиши короткий запис задачі (схема б).
Задача 4(2)
- Що треба дізнатись в цій задачі? Так. Якщо треба дізнатись "У скільки разів більше (менше)?", то це яке порівняння? Дивись опорну схему. Так, КРАТНЕ порівняння! Якою дією знайдеш? Так, ДІЛЕННЯМ! Запиши:
8 : 2 = 4 (рази)
Відповідь: довжина доріжки більша за її ширину у 4 рази.
Тепер розв'яжи складену задачу. Прочитай Задачу №2(1) на с.130. Розкажи батькам. Склади короткий запис. Запиши:
Задача 2(1)
Вітя - 5 ок.
Тато - ?, у 4 рази більше за Вітю
Дідусь - ?, у 2 рази менше за тата 
- Яке головне питання задачі? Щоб на нього відповісти, що треба знати? Так, скільки окунів зловив тато. Знаємо? Ні. Щоб дізнатись, що треба знати? Так, скільки окунів зловив син. Знаємо? Так. Склади план розв'язування задачі. В першій дії треба збільшити у 4 рази, а в другій - зменшити у 2 рази. Якими діями? Поглянь на опорну схему, обери дію, розв'яжи з поясненням.
1) 5 * 4 = 20 (ок.) - тато
2) 20 : 2 = 10 (ок.) 
Відповідь запиши самостійно.
Ти все виконав на уроці. МОЛОДЕЦЬ! Д/з: с.131 (правило - вгорі сторінки); зош. (с.131 Задача №4(1,2); с.130 Задача №2(1) - у вайбер). Відпочинь, порухайся.

Урок "Інформатика" та "Англійська мова".
Урок "Музичне мистецтво". Тема "Зустрічаємо літо!" продовжується. Сьогодні ми знову проведемо свій вільний час у філармонії на концерті. Згадаємо, що концерт складається з трьох частин: швидка, повільна і дуже швидка. На минулому уроці ти слухав Концерт №2 "Літо" Частину1 та 2 (фрагменти) італійського композитора Антоніо Вівальді. 
- Буває, що влітку в ясний день іде теплий дощик. Подивись на змальовану літню грозу.
Композитор А.Вівльди третю частину концерту "Літо" назвав "Гроза". Послухай! Можеш скористатись QR-кодом на с.98 підручника.

- У якому темпі звучить третя частина концерту? Чи змінювалась динаміка твору? Вибери слова, що характеризують музику.
Послухай українську народну закличну пісню "Іди, іди, дощику..."(QR-код с.98).

А тепер запам'ятай слова і заспівай (с.99). 

Свій спів першого куплета запиши на відео або аудіо та відправ на вайбер.
Сьогодні ти - Молодець! Чекаю відповіді на тести з ЯДС  у коментарях. Надсилай творчі роботи. БЕРЕЖИ СЕБЕ! ДО ЗУСТРІЧІ!

Made with Padlet

Коментарі

  1. 1.в) 2.б) 3.а)
    1.в) 2.б) 3.а)
    1.а) 2.в) 3. білочка.

    ВідповістиВидалити
  2. Серпутько Ярослав
    1.в) 2.б) 3.а)
    1.в) 2.а) 3.б)
    1.б) 2.в) 3. заєць

    ВідповістиВидалити
  3. Грибеник Максим
    1.б); 2.б); 3.в).
    1.в); 2.а); 3.б).
    1.б); 2.в); 3.леопард

    ВідповістиВидалити
  4. Мошенская София
    1.в)2.б)3.в.
    1.в)2.а)3.б)
    1.б)2.в)3.-тигр!

    ВідповістиВидалити
  5. Пастушенко Артём 1)в 2)б 3)а 4)в 5)а 6)а 7)б 8)в, лисиця

    ВідповістиВидалити
  6. Иванчук Владимир
    1)в.2)б.3)а.
    1)в.2)а.3)б.
    1)б.2)в.3)заец-быстрый

    ВідповістиВидалити
  7. Разумов
    1)в.2)б.3)а.
    1)в.2)а.3)б.
    1)б.2)в.3)тирг

    ВідповістиВидалити
  8. Архипов Андрей
    1.в; 2.б; 3.а;
    1.в; 2.а; 3.б;
    1.б; 2.в; 3. вовк.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер