15 травня, п'ятниця

Доброго ранку, дорогий друже! Сьогодні 15 травня, п'ятниця. Почнемо із зарядки!

Урок "Читання". Артикуляційна розминка. Встав пропущені слова в знайомі скоромовки (заглянь в Довідку). Вимов ЧІТКО! 
Цвіркун   цвіркоче _________  день.
У цвіркуна _________ пісень.
Від ________ у Соні
Всі супи _________ .
Довідкасолі, цілий, солоні, п'ятсот. 
Продовжуємо тему "Як звучить дощ". Після літнього життєдайного дощу з'являється сонечко і квітки розкривають йому свої пелюстки. Але одна квітка засумувала. Що за квітка? Відгадай!
Наче сонце серединка,
Пелюстків біла хустинка.
Знає бджілка і мурашка –
Звуть цю квіточку…
Так, це ромашка.
Відкрий підручник на с.139. Знайди текст "Ромашка" за Б.Харчуком
Словник
Левада - присадибна ділянка землі з сінокосом, городом, садом.
Проклюнулася - народилася, з'явилася на світ.
Прочитай текст, замінюючи малюнки словами. Дізнайся, чому засумувала ромашка? 
Тепер дай відповіді на запитання до тексту.
Дай відпочинок оченятам із бджілкою.

Прочитай ще раз текст виразно.
Д/з: с.139 - читати текст виразно, завдання 6. Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Продовжуємо тему "Текст". Повтори правила переносу

Тема сьогоднішнього уроку "Складання тексту за ілюстрацією". Приготуй підручник (с.104). Переглянь відеоурок. Роби зупинки. Завдання виконуй УСНО.

Д/з( на 19 травня) зош. ( Вправа 267 - з "будинком", візьми загадку з відеоуроку) - у вайбер. Відпочинь, порухайся.

Урок "Математика". Тема уроку "Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5". Склади і запам'ятай таблицю множення числа 5.

Тепер потренуйся.

Склади таблицю ділення на 5.

Відкрий підручник на с.129. Розглянь  завдання №2. Зверни увагу, що в таблиці множення числа 5 відсутні вирази (випадки із таблиць множення 2, 3, 4):
5*2  - це  2*5=10
5*3  - це  3*5=15
5*4  - це  4*5=20
Отже, ці добутки ти вже знаєш! Для запам'ятовування залишилось 5 виразів на множення!
Ти помітив, що всі добутки з таблиці множення числа 5 закінчуються цифрами 5 або 0?
Із числового ряду вилучи "зайве" число:
10, 25, 12, 35, 20, 15, 40, 30, 45
Відкрий зошит. Запиши:
15 травня
Домашня робота
Задача3(2)
Прочитай Задачу3(2) на с.128. Розкажи батькам. Склади короткий запис, Розв'яжи:
Семен - 9 віршів
Толя - ?, у 3 рази б.
- Щоб відповісти на запитання задачі, треба збільшити на 3 одиниці чи у 3 рази? Якщо збільшити у 3 рази, то якою дією? Так, множенням! Розв'яжи самостійно.
Тепер виконай завдання №6 на с.129 за зразком:
15 : 5 = 3, оскільки 3 * 5 = 15
Ти все зробив на уроці! - відправ у вайбер. Д/з: запам'ятати таблицю множення числа 5. Відпочинь, попий водички.
Урок "Російська мова". Тема "Слушаю, говорю, читаю, пишу. Страна, в которой мы живём"
Наша страна - Украина. Кроме украинцев здесь живут и другие народы.
Рассмотри картинки. Прочитай на украинском языке, кто живет в Украине.
Теперь открой учебник на с.106 и прочитай 2 раза текст "Украина". Выполни задания к тексту. Открой тетрадь, запиши:
15 мая
Домашняя работа
Выполни письменно задание на с.106:
    Тарас говорит на украинском и русском языках. В этом году он начал учить английский язык. Потом Тарас собирается учить польский язык.
Ты все выполнил на уроке! - отправь в вайбер.
Д/з: читать с.106; задания на с.107; тетр.(с.106- записать составленные предложения). Отдохни, подвигайся.
Урок "Технології". Тема нашого уроку "Аплікація з пластиліну "Бджілка на лузі". Зробимо ілюстрацію до історії про ромашку та бджілку, що читали на уроці читання. Приготуй пластилін, дощечку, стеки, картон (для основи). Дивись урок і повторюй, фантазуй. Свою аплікацію відправ у вайбер.

Сьогодні тобі все вдалось! МОЛОДЕЦЬ! Відвідай нашу виставку! До зустрічі! Веселих вихідних! 

Made with Padlet

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер