13 травня, середа
Доброго весняного ранку, друже!
Це була літня гроза! Відкрий підручник на с.138, розглянь картину І.Кржижковської "Весняний дощ". Який він? Подивись тепер на осінній дощ.
- Чи однаковий дощ у різні пори року? Які слова підходять до опису літнього дощу, а які створюють портрет осіннього? З'єднай слова лівого і правого стовпчиків:
веселий
осінній дощ сумний
тривалий
Сьогодні 13 травня, середа. Зроби зарядку!
Урок "Читання". Тема уроку "Як звучить дощ".
Звуки природи - справжня музика: вона звучить для нас щодня, варто лише прислухатися. От, наприклад, шум дощу. Який він? Приємно нам його слухати чи ні? А чи можемо ми назвати цей шум музикою? Послухай!Це була літня гроза! Відкрий підручник на с.138, розглянь картину І.Кржижковської "Весняний дощ". Який він? Подивись тепер на осінній дощ.
- Чи однаковий дощ у різні пори року? Які слова підходять до опису літнього дощу, а які створюють портрет осіннього? З'єднай слова лівого і правого стовпчиків:
веселий
осінній дощ сумний
тривалий
літній дощ грайливий
життєдайний
Прочитай вірш Е.Зима "Дощі бувають різними" 2 рази. Передавай інтонацією різний харатер дощика. Прочитай ще раз виразно.
Прочитай вірш О. Диркавець "Вибіг дощик на дорогу" 2 рази. Передай інтонацією настрій дощика. Прочитай ще раз виразно.
- Який з віршиків тобі сподобався найбільше? Запам'ятай його, розкажи батькам.
Д/з буде таким: с.138 - читати виразно, один вірш - напам'ять.
Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Продовжуємо тему "Текст". Сьогоднішня тема "Виражальні засоби мови". Приготуй підручник (с.103-104). Переглянь відеоурок. Всі завдання виконуй усно.
Повтори висновок уроку на с.267.
Д/з буде таким: читати правило на с.267; зош.(списати вірш - стовпчиком з Вправи 263 на вайбер).
Відпочинь, порухайся!
Урок "Математика". Сьогодні ти виконаєш Діагностичну роботу. Перед початком роботи повторимо вивчене.Р= 5*2+2*2=10+4=14 (см).
Потренуйся розв'язувати задачі на множення і ділення. Виконай разом з батьками.
Сподіваюсь, ти пам'ятаєш назви компонентів дій; взаємозв'язок дій множення і ділення. Трошки відпочинь, попий водички. Тепер ти готовий виконати ТЕСТ "ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК" за посиланням join.naurok.ua та кодом 255483 до 15.05 20.00.
Не поспішай , думай, уважно читай завдання. УСПІХУ!
Д/з не буде, відпочивай.
Урок "Російська мова". Тема урока "Читаю и рассуждаю. Хорошие поступки". Сегодняшний урок посвятим нашим любимым мамам. С каким праздником 10 мая ты поздравлял маму? Да, Днём МАТЕРИ.
Открой учебник на с.105, прочитай выделенный текст вверху. ЗАПОМНИ эту информацию! Послушай стихотворение о маме Игоря Мазнина "ПРОСТОЕ СЛОВО"
Выучи и расскажи МАМЕ. Составь рассказ о МАМЕ, используя слова на с.104. Поработай в паре. Рассмотри картинку и составь диалог с продолжением. На с.105 поиграй в переводчика. Открой тетрадь, запиши:
13 мая
Домашняя работа
Цветы, подарок, праздник, удивится, разные, похожие, одинаковые, очень.
Выполни задание на смекалку на с.105. Прочитай стихотворение Льва Яковлева 2 раза. Выполни письменное задание с "домиком".
Д/з будет таким: с.104-105 читать 2 раза, стихотворение И.Мазнина выучить и рассказать маме; тетр. (с.105 - письменные задания на вайбер).
Отдохни, попей водички.
Урок "Образотворче мистецтво". Наша тема "Зустрічаємо літо". Відкрий підручник на с.96, прочитай про СИМЕТРИЧНІ ЗОБРАЖЕННЯ.
- Які зображення називають СИМЕТРИЧНИМИ? Так, у яких ліва і права частини однакові. Розглянь декоративні вироби із симетричними деревами.
життєдайний
Прочитай вірш Е.Зима "Дощі бувають різними" 2 рази. Передавай інтонацією різний харатер дощика. Прочитай ще раз виразно.
Прочитай вірш О. Диркавець "Вибіг дощик на дорогу" 2 рази. Передай інтонацією настрій дощика. Прочитай ще раз виразно.
- Який з віршиків тобі сподобався найбільше? Запам'ятай його, розкажи батькам.
Д/з буде таким: с.138 - читати виразно, один вірш - напам'ять.
Відпочинь, попий водички.
Урок "Українська мова". Продовжуємо тему "Текст". Сьогоднішня тема "Виражальні засоби мови". Приготуй підручник (с.103-104). Переглянь відеоурок. Всі завдання виконуй усно.
Повтори висновок уроку на с.267.
Д/з буде таким: читати правило на с.267; зош.(списати вірш - стовпчиком з Вправи 263 на вайбер).
Відпочинь, порухайся!
Урок "Математика". Сьогодні ти виконаєш Діагностичну роботу. Перед початком роботи повторимо вивчене.Р= 5*2+2*2=10+4=14 (см).
Потренуйся розв'язувати задачі на множення і ділення. Виконай разом з батьками.
Сподіваюсь, ти пам'ятаєш назви компонентів дій; взаємозв'язок дій множення і ділення. Трошки відпочинь, попий водички. Тепер ти готовий виконати ТЕСТ "ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК" за посиланням join.naurok.ua та кодом 255483 до 15.05 20.00.
Не поспішай , думай, уважно читай завдання. УСПІХУ!
Д/з не буде, відпочивай.
Урок "Російська мова". Тема урока "Читаю и рассуждаю. Хорошие поступки". Сегодняшний урок посвятим нашим любимым мамам. С каким праздником 10 мая ты поздравлял маму? Да, Днём МАТЕРИ.
Открой учебник на с.105, прочитай выделенный текст вверху. ЗАПОМНИ эту информацию! Послушай стихотворение о маме Игоря Мазнина "ПРОСТОЕ СЛОВО"
Выучи и расскажи МАМЕ. Составь рассказ о МАМЕ, используя слова на с.104. Поработай в паре. Рассмотри картинку и составь диалог с продолжением. На с.105 поиграй в переводчика. Открой тетрадь, запиши:
13 мая
Домашняя работа
Цветы, подарок, праздник, удивится, разные, похожие, одинаковые, очень.
Выполни задание на смекалку на с.105. Прочитай стихотворение Льва Яковлева 2 раза. Выполни письменное задание с "домиком".
Д/з будет таким: с.104-105 читать 2 раза, стихотворение И.Мазнина выучить и рассказать маме; тетр. (с.105 - письменные задания на вайбер).
Отдохни, попей водички.
Урок "Образотворче мистецтво". Наша тема "Зустрічаємо літо". Відкрий підручник на с.96, прочитай про СИМЕТРИЧНІ ЗОБРАЖЕННЯ.
- Які зображення називають СИМЕТРИЧНИМИ? Так, у яких ліва і права частини однакові. Розглянь декоративні вироби із симетричними деревами.
Сьогодні створиш симетричне квітуче диво-дерево в аплікації. Тобі потрібен кольоровий папір, ножиці, клей, картон або альбомний аркуш(для основи).
Відкрий с.97, розглянь етапи виготовлення з паперу симетричного дерева.
Склади коричневий папір навпіл по ширині та намалюй половинку дерева, як показано. Виріж, розгорни і отримай ціле симетричне чудо-дерево. Приклей на основу, оздоб квітами. У тебе все вийде! Готову аплікацію відправ на вайбер. Вона прикрасить нашу виставку.Ти був сьогодні - Молодець! Зустрінемось завтра! На все добре!
Відкрий с.97, розглянь етапи виготовлення з паперу симетричного дерева.
Склади коричневий папір навпіл по ширині та намалюй половинку дерева, як показано. Виріж, розгорни і отримай ціле симетричне чудо-дерево. Приклей на основу, оздоб квітами. У тебе все вийде! Готову аплікацію відправ на вайбер. Вона прикрасить нашу виставку.
Коментарі
Дописати коментар