12 травня, вівторок

Доброго ранку, дорогий друже! 
Сьогодні 12 травня, вівторок. Почни з ранкової зарядки!

Урок "ЯДС". Спочатку повтори тему "Людина і світ". Відкрий с.82-86, тема 59-61. Знайди відповіді на такі запитання: 
- Скільки сторін горизонту (сторін світу)? Назви.
- Як називається прилад для визначення сторін горизонту?
- Як називається уявна лінія, що ділить Землю на Північну та Південну півкулі?

Відкрий с.86-88, тема 62-63. Знайди відповіді на такі запитання:
- Як називається міжнародний союз, що об'єднує 28 європейських країн?
- Назви найбільшу країну світу.

Відкрий с.93, тема 67. Знайди відповідь:
- На якому материку розташована Україна?

Відкрий с.97, тема71. Знайди відповідь:
- Хто такий Микола Амосов?

Відкрий с.99-100, тема 73-74. Знайди відповідь:
- Назви українських митців?
- Як називаються міжнародні спортивні змагання для людей з інвалідністю?
Тепер ти готовий виконати тест "Людина і світ" за посиланням join.naurok.ua 
та кодом 710462 до 15.05 20.00.
Сьогоднішня тема "Які трав'янисті рослини називають "синоптиками", а які - "годинниками"?. Приготуй зошит (с.31, 57), ручку, олівці. Дивись відеоурок, уважно слухай. Зупиняй, записуй!

Д/З: с.129-130 тема 99; зош. (с.31, 57- за зразком у відеоуроці)
Відпочинь, попий водички!
Урок "Інформатика" та "Німецька мова".
Урок "Математика". Повтори таблицю множення числа 4.

А тепер розкажи її самостійно.

Тема сьогоднішнього уроку "Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів". Переглянь уважно відеоурок. Записувати не треба.

Тепер відкрий підручник на с.128, розглянь №2 усно. ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Щоб збільшити число на кілька одиниць, треба до нього додати!
Щоб збільшити число у кілька разів, треба його помножити!
Щоб зменшити число на кілька одиниць, треба від нього відняти!
Щоб зменшити число у кілька разів, треба його поділити!
Розв'яжемо і запишемо в зошит задачі на зменшення числа. Прочитай  з №3 на с.128 Задачу 3. Розкажи батькам. Тепер відкрий зошит, відступи 4 клітинки вниз, запиши:
12 травня
Домашня робота
Задача3(3)
Склади короткий запис і запиши:
Клава - 16 пісень
Юля - ?, на 4 пісні менше.
- Щоб відповісти на запитання задачі, треба зменшити число 16 на 4 одиниці чи у 4 рази? Якою дією? Так, відніманням.
Запиши розв'язання і відповідь самостійно...        16-4=12(п.)
Тепер прочитай Задачу 4. Розкажи батькам. Запиши в зошит короткий запис:
Задача3(4)
Клава - 16 пісень
Юля - ?, у 4 рази менше.
- Тепер як треба зменшити число 16 - на 4 одиниці чи у 4 рази? Якою дією? Так, діленням.
Запиши розв'язання і відповідь самостійно...        16:4=4(п.)
 Ти все виконав. Це було твоє Д/з: с.128 вгорі - схема (правило); зош. (с.128 3, Задача 3 та 4). Відпочинь, розімнись, попий водички.
Урок "Читання". Сьогодні на уроці ти виконаєш Діагностичну роботу, що називається Аудіювання.
АУДІЮВАННЯ - це слухання, розуміння усного мовлення.
Відкрий зошит з української мови, запиши:

12 травня
Діагностична робота
Аудіювання
Горіх
Тепер уважно прослухай текст. Звертай увагу на подробиці! Потім виконаєш завдання. Роби все, що каже вчитель у відеоуроці. Пам'ятай! Текст слухаєш лише один раз! Працюй самостійно. Звертайся по допомогу тільки, якщо виникли труднощі у правильному написанні слів.

Ти  добре попрацював! Відповів на всі запитання, поставив собі "смайлик". Свою роботу відправиш одразу по завершенні мені на вайбер. Перевіриш себе 14 травня. 
Ти сьогодні - Молодець! Надсилай свої творчі роботи (слоник, листівка) мені на вайбер. Заглянь на нашу виставку! ДО ЗУСТРІЧІ! Бережи себе!

Made with Padlet

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер