Доброго ранку, любий друже! Ось ми і знову зустрілися. Сьогодні 30 квітня, четвер. Запрошуй батьків і розпочнемо навчальний день. Зроби зарядку!

Урок "ЯДС". Згадай назву нашого п'ятого дослідження: "Людина і природа навесні". Запиши свої спостереження у зошит на с.31. А тепер перевір себе! Повтори тему 90 на с.116-117. Виконай тест "Які свята весна нам принесла?" за посиланням join.naurok.ua та кодом 894167 до 4 травня 20.00. Удачі!
Твоє нове відкриття "Охорона природи навесні". Ти з'ясуєш, які рослини і тварини занесено до Червоної книги України. Сьогоднішня тема "Які рослини потребують охорони з боку людини?" Відкрий підручник на с.110-111, розглянь фото і прочитай назви рослин, виділені червоним кольором. Що це означає? Прочитай розповідь панни Будь Ласка на с.118 та висновок жирним шрифтом. А тепер переглянь відеоЗапам'ятай всі поради. Будь природі другом! 

Д/з буде таким: прочитай і перекажи с.118, попрацюй у зошиті на с.46-47 (тема 91). Успіхів тобі!
Урок "АНГЛІЙСЬКА МОВА" та "НІМЕЦЬКА МОВА". Виконай завдання своїх вчителів.
Урок "ЧИТАННЯ". Згадай і проговори скоромовки чітко. Спочатку у повільному темпі, а потім швидко.

Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна" Потренуй свою пам'ять! Виконай цікаве завдання. Розкажи вірш батькам.

Зараз відпочинь, попий водички.

Сьогоднішня тема "Травнева природа". Відкрий підручник на с.133, прочитай невеличкий текст. Розкажи, чим же радує нас травнева природа? А тепер послухай і подивись на цю пташку. Впізнаєш?

Так, це - зозуля. Прочитай оповідання "Далекий голос зозулі" за А.Камінчуком на с.133-134 2 рази. Дай відповідь на 1 та 2 запитання на с.134. Д/з буде таким: читати текст абзацами 2-3 рази і переказувати батькам. Відпочинь, зроби гімнастику для очей, попий водички.

Урок "УКРАЇНСЬКА МОВА". Продовжуємо тему "Текст". Згадай, що таке текст? (с.95) Сьогодні ти познайомишся із "Будовою тексту". Текст має 3 частини. Які? Подивись і дізнайся. Завдання у відео виконуй усно, роби зупинки.

Тепер відкрий підручник на с.97, виконай Вправу 246. Прочитай правило. Як називаються частини тексту? Розкажи батькам. МОЛОДЕЦЬ!
Ну, а зараз ще одне цікаве завдання до теми "Речення". Думай, не поспішай!

Д/з: с.97 - вивчити назви частин тексту, зош.(Вправа 248 з "будинком", Вправа 249)
Ти - МОЛОДЕЦЬ! Чекаю результатів тесту з ЯДС, аудіо або відео читання та таблиць множення 2 та 3. ДО ЗУСТРІЧІ після Свята ПРАЦІ та вихідних! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер