Доброго весняного ранку! Розпочинаємо навчальний тиждень. Сьогодні понеділок 13 квітня. Зроби зарядку.

У неділю християни відзначали свято Вербної неділі. А чи знаєш ти, що 12 квітня - це Міжнародний день космонавтики. Подивись мультфільм про це.
Ось документальні кадри тих історичних події.
А це - перший космонавт незалежної України Леонід Костянтинович Каденюк.
Перший урок ЯДС. Наше п'яте дослідження "Людина і природа навесні" продовжується. Запиши спостереження за погодою у зошит на с.31.Ми вивчаємо весняні явища в живій природі. Ти вже дізнався про життя рослин навесні. Зараз вивчаєш тварин: комах, риб, птахів. Хто залишився? Так, звірі або ссавці. Згадай характерні ознаки звірів.

Подивись відео.

А тепер відкрий підручник на с.115-116. Читай перший і другий абзаци розповіді пана Лісника.
- Про яку турботу йшлося? Розкажи батькам. Спирайся на текст.
Прочитай третій абзац.
- Яка друга турбота звірів навесні? Розкажи.
Прочитай наступний абзац.
- Що є третьою турботою звірів з настанням весни? Розкажи.
Прочитай останній абзац і розкажи про четверту турботу звірів навесні.
І пам'ятай: "Будьмо друзями природі!" Озвуч ці екологічні знаки.

Попрацюй в зошиті на с.44-45 (Тема 88-89). МОЛОДЕЦЬ! Відпочинь.
Другий урок "МАТЕМАТИКА" Почни з асиметричної гімнастики для мозку.

Тепер виконай усний рахунок.

Зроби рухливу паузу із Квадратиком.

Сьогодні на уроці "Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах". Приготуй свій додатковий зошит, ручку. Переглянь відео-урок. Роби зупинки, щоб подумати і обчислити. Пиши у виразах проміжні результати. Проси батьків тебе перевіряти.

Зараз дай відпочинок оченятам.


Отже, ти повторив знайомі правила виконання дій у виразах. Вивчив нове правило. Відкрий підручник на с.116 і добре запам'ятай його. МОЛОДЕЦЬ! Ти впорався! Відпочинь. Попий водичку.
Третій урок "ІНФОРМАТИКА" "АНГЛІЙСЬКА МОВА". Виконуй завдання своїх вчителів. 
Четвертий урок "МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО" Ти пам'ятаєш, що різні за тембрами музичні інструменти можуть передавати характери казкових персонажів. Сьогодні продовжуємо знайомство із героями симфонічної казки С.Прокоф'єва "Петрик і Вовк". Прочитай імена знайомих вже тобі героїв та назви музичних інструментів. Утвори пари:
Петрик            флейта
Пташка           гобой
Качка              кларнет
Киця                скрипка
Відкрий с.91, розглянь музичні інструменти, що виконують у казці тему Дідуся (фагот), злого Вовка (валторна), постріли мисливців (барабан і литаври). А тепер послухай.

За QR-кодом переглянь Симфошоу "Петрик і Вовк" з пісочною анімацією.
Зараз відпочинь. Мобілочку відкладай і очі розминай!

Вивчи і заспівай веселу жниварську пісеньку "Ой на горі жито..."

Ще веселіше буде співати з рухами. Спробуй!
Ти - МОЛОДЕЦЬ! Чекаю у вайбер д/з в зошитах, що задано до 15.04, відео або аудіо переказу та читання казки "Принцеса на горошині", аплікацію "Писанка". До зустрічі!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер