Доброго весняного ранку, друже! Починаємо новий навчальний день. Запрошуй батьків і мерщій на веселу зарядку.

Перший урок "ЧИТАННЯ". Почитайте складову таблицю в різних напрямках, повільно і швидко, з чіткою вимовою. Позмагайся з батьками.

Тепер розкажи батькам скоромовки.

Розглянь портрет цієї людини. Впізнаєш? Прочитай.

- В якій країні жив Г.-К. Андерсен? (Так, в Данії.)
- Упізнай героя із його казаки:
Народилося таке -
І незграбне, і бридке.
Одиноке, і нещасне.
Стало лебедем прекрасним.
(Так, це - Гидке каченя.)
- Яку казку Г.-К. Андерсена ти слухав і читав на минулому уроці?
Сьогодні ми продовжимо працювати із казкою Ганса-Крістіана Андерсена "Принцеса на горошині". Попрацюємо з текстом. Дай відповіді на запитання, заглядаючи в текст (с.131-132):
- Хто є героями казки?
- Про що мріяв принц?
- Як принцесі вдалося переконати всіх, що вона справжня?
- А чи знаєш ти, кого в наш час називають "принцесою на горошині"? Подумай, поміркуй.
"Принцесою на горошині" в наш час називають розніжену людину, що боїться навіть найменших труднощів.
А зараз пограй з мамою у гру "Земля-Небо". Правила такі:
Мама командує "Земля!" - ти нахиляєшся до книги і читаєш вголос текст.
Мама командує "Небо!" - піднімаєш голову вгору, прибираючи вказівки від тексту.
Знову "Земля!" - очима знаходиш, де закінчив читати.
Зрозуміло? Грайте! Поміняйтесь ролями. Прочитайте так разом весь текст. МОЛОДЦІ! Тепер дай оченятам відпочити.

Подивись, як читав текст Незнайко. Виправ його помилки!
Словничок: брама - великі ворота.

Д/з буде таким: перекажи батькам докладно текст за планом.
             План
1. Засмучений принц
2. Принцеса постукала в міську браму
3. Стара королева стелить ліжко гості
4. Розповідь принцеси
5. Пишне весілля
Уривок свого переказу надішли мені у вайбер ( 2 послідовні пункти плану, на вибір).У тебе все вийде!
Другий урок "УКРАЇНСЬКА МОВА". Ми закінчили велику тему "Речення". В д/з ти складеш 3 речення: розповідне, питальне і спонукальне до малюнка на с.94 вгорі. Сьогодні починаємо нову велику тему "Текст" (с.95). На цьому уроці вивчимо "Ознаки тексту", дамо визначення тексту. Відкрий на с.95 Вправу241. Прочитай розповідь Миколи.
— Ходив я вчора на … того … , а там … того ... побігли всі ... . Та як … . І — гол! А він як р-а-а-а-а-з! А цей як свисне! Усі кричать, біжать … . А той стрибнув ... . І знову — бах — гол! Я все забув!..
- Про що розповів Микола? Ти зрозумів? Чи висловлювався він зв'язними реченнями?
Прочитай тепер розповідь Максима.
— Учора ми з братом ходили на футбол. Грали футболісти нашої школи з командою «Орлята». Гра була цікава й напружена. Футболісти нашої школи спочатку пропустили один гол. А потім забили суперникам одразу два голи! Ми з братом підтримували нашу команду та кричали: «Гол!
- Про що дізнався з розповіді Максима? Чи висловлювався він зв'язними реченнями?
- У кого з хлопців вийшов текст?
Послухай розмову Мовки та Суржика про текст, його ознаки.

Прочитай правило про текст на с.95. Запам'ятай!
А те, про що йдеться в тексті, - це його тема. Заголовок виражає тему тексту. Про це ти прочитаєш на с.96 Теж запам'ятай!
Ти добре попрацював: дізнався, що таке текст, тема тексту, заголовок. МОЛОДЕЦЬ! Відпочинь! Попий водички!
Третій урок "МАТЕМАТИКА". Почнемо з асиметричної гімнастики для мозку.

 Гра “Відповідай, не позіхай”. Тобі допоможе дія множення.
Скільки днів в одному тижні? у двох? у трьох?  (7; 7*2=14; 7*3=21)
Скільки місяців у році? у двох? 
Скільки ніг у павука? у двох павуків? у чотирьох?
МОЛОДЕЦЬ!
Тема сьогоднішнього уроку "Вивчаємо ділення на рівні частини". Відкрий с.115. Прочитай першу задачу з №2.

Марина вирішила роздати 8 листівок подружкам, по 4 листівки кожній. Скільки подруг одержать листівки?
Для розв’язання задачі потрібно з’ясувати, скільки разів по 4 вміщується у восьми. Така задача розв’язується дією ділення. (:) – знак “ділення”.
Заміни листівки чотирикутниками і виконай ділення практично.
З 8 листівок брали по 4 і давали кожній подружці. Всі 8 листівок роздали 2 подружкам.
▇ ▇ ▇ ▇▇ ▇ ▇ ▇
8:4=2 (подруги)
Відповідь: 2 подруги одержать листівки.
Прочитай другу задачу з №2.
Яна вирішила розділити 8 листівок порівну між чотирма подружками. Скільки листівок одержить кожна подружка?
Для розв’язання задачі потрібно з’ясувати, скільки буде, якщо 8 розділити на 4 рівні частини. Така задача розв’язується дією ділення. (:) – знак “ділення”.
Заміни листівки чотирикутниками і виконай ділення практично.
 │ 
 │ ▇ ▇ │ ▇ ▇ │ ▇ ▇
З 8 листівок бери 4 і роздавай кожній подружці  по 1, знов бери 4 і роздавай кожній по 1. Роздали всі 8 листівок  чотирьом подружкам порівну. Вийшло по 2 листівки кожній.
8:4=2 (листівки)
Відповідь: кожна подружка одержала по 2 листівки.
Зістав задачі 1 і 2. 
-Що в них спільне? ( Так, розв'язанння 8:4=2)
-Чим вони відрізняються? ( В першій задачі ми ділили 8 по 4 і дізнавались, скільки разів - подруг. В другій задачі ми ділили 8 на 4 рівні частини і дізнавались, по скільки - листівок)
Це - ділення двох видів: на знаходження першого множника ( однакового доданка) та другого множника (числа однакових доданків).
В д/з розв'яжеш Задачу3 (с.115) на множення і дві обернені на ділення. Ну, а зараз відпочинь! Порухайся!
Четвертий урок "РОСІЙСЬКА МОВА". Почитай слоговую таблицу по-разному.

Тема урока "Становимся читателями". Разгадай ребусы.


- О чём они? Разгадай!

Да, о книге! А мы кто? Да, читатели. Открой учебник на с.96-97. Прочитай. Помни о "секретах" русского языка. Выполни задания. Родители помогут. МОЛОДЕЦ! В д/з выполнишь письменные задания на с.96 и 97.
П'ятий урок "ТЕХНОЛОГІЇ". Давай згадаємо про весняні свята, що наближаються. Так, 12 квітня - Вербна неділя, а 19 квітня - Великдень. Сьогодні зробимо Великодню аплікацію. Згадай, що ти вже знаєш про це свято.


Ну, а зараз переглянь відео і виконай аплікацію "Писанка". Пам'ятай про обережність при роботі з ножицями!

У тебе все вийде! Майструй та слухай веселу Великодню пісеньку. Чекаю твою аплікацію!


МОЛОДЕЦЬ! Ти сьогодні з усім впорався! Відпочивай! Завдання, що отримаєш сьогодні, виконай до середи. У вихідні - відпочивай. ІЗ СВЯТОМ ВЕРБНОЇ НЕДІЛІ тебе і твою родину!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер