Доброго ранку, друже! Сьогодні четвер 9 квітня. Запрошуй батьків і починаємо. Зроби веселу зарядку!

Наш перший урок "ЯДС". Наше п'яте дослідження "Людина і природа навесні" продовжується. Запиши свої спостереження за погодою. Перевір свої знання про зміни у житті живої природи навесні. Виконай невеликий тест.
1. Яке серед цих явищ з життя рослин НЕ є весняним: 
а) сокорух;                         в) цвітіння;
б) листопад;                       г) набухання бруньок.
2. Багаторічні трав'янисті рослини, що квітують після розпускання листків на березах та черемсі, належать до: 
а) пізньоквітучих;            б) ранньоквітучих.
3. Нерест - період розмноження: 
а) комах;                           б) риб.
Перевір себе: 1.б) 2.а) 3.б)       МОЛОДЕЦЬ! 
Сьогодні дізнаєшся "Коли повертаються з теплих країв птахи?" Розглянь малюнок і згадай характерні ознаки птахів. Яка ж ознака є характерною для птахів? Так, це - пір'яний покрив.
 
Переглянь відео про життя птахів навесні.
Відкрий підручник на с. 114, прочитай уважно перший абзац. Розкажи батькам. Прочитай другий абзац. Розкажи. Виконай в зошиті завдання на с.43. Уважно читай, пиши грамотно і каліграфічно. МОЛОДЕЦЬ! Відпочинь!
Другий урок "АНГЛІЙСЬКА МОВА" та "НІМЕЦЬКА МОВА". Виконай завдання, що приготували для тебе вчителі.
Третій урок "УКРАЇНСЬКА МОВА". Тема сьогоднішнього уроку "Повторюю вивчене про речення. Розвиток зв'язного мовлення" Хочу познайомити тебе з мнемотехнікою, що розвиває мислення та пам'ять.

Подивись відео-урок. Зупиняй відео і виконуй завдання самостійно з опорою на цю таблицю та підручник.

У відео зустрінеш завдання з мнемотаблицею. Після знайомства з мнемотехнікою ти зможеш впоратись. Завдання записуй у додатковий зошит, для себе.

Відкрий підручник на с.92. Виконай Вправу 235. Читай уважно завдання. Запиши речення у свій додатковий зошит. Дай перевірити батькам. Ти сьогодні повторив свої знання про речення, складав речення за малюнками. МОЛОДЕЦЬ! Відпочинь. Попий водички. Порухайся.
Четвертий урок "ЧИТАННЯ". Почитай складову таблицю рядками зліва-направо і справа-наліво, стовпчиками згори-вниз і знизу-вгору, з кута в кут. Читай кілька разів, збільшуючи темп.

Попрацюй над своєю вимовою. Чітко вимовляй і запам'ятовуй ці скоромовки:

Сьогодні продовжимо знайомство з літературними (авторськими) казками. Ти читав, переказував, розігрував діалоги з батьками з казки "Лисичка і Рак". Слухав казку "Заєць та Їжак". Хто їхній автор? Так, український письменник Іван Франко. А чи відомий тобі датський казкар (письменник, що пише казки) Ганс-Крістіан Андерсен? Він жив давно в столиці Данії (європейська країна) місті Копенгагені. Ось подивись, послухай, заспівай. Може впізнаєш його казки?!

Відкрий підручник на с.131-132. Прочитай назву казки Г.-К. Андерсена. Так, казка називається "Принцеса на горошині". Подивись і послухай відео, можеш слідкувати за підручником.

Сподобалась казка? Тепер читай казку самостійно абзацами 2-3 рази, поки не навчишся читати цілими словами. Твоїм батькам повинно сподобатись. Отже, твоє домашнє завдання - читати казку цілими словами. А я твоє читання почую у вайбері. Гаразд? МОЛОДЕЦЬ!
На сьогодні все! Ти чудово попрацював. Виконуй д/з з вайбера та надсилай мені. Чи зробив ти тести з математики? ( Коди та посилання у Блозі за 07.04) Чекаю малюнки та аплікацію. ДО ЗУСТРІЧІ!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер