Доброго ранку, дітки! Сьогодні вівторок 7 квітня. Запрошуйте батьків і розпочнемо новий навчальний день. Зарядись енергією!

 

Перший урок ЯДС. Запиши в зошит на с.31 свої спостереження за погодою. Наше дослідження "Людина і природа навесні" триває.Продовжуємо робити відкриття у живій природі. Сьогоднішня тема "Як змінюється життя риб навесні?" Згадай характерні ознаки риб.

 
Найважливіша подія в житті риб навесні - нерест - період розмноження. Відкрий підручник на с.113, прочитай Тему 86. Виконай завдання з кошика. Хочеш дізнатися більше про мешканців водойм? Подивись і послухай.
Отже, яке явище відбувається в житті риб навесні? Так, це - нерест. Запам'ятай! Вилов риб під час нересту - заборонений! Попрацюй в зошиті на с.42. МОЛОДЕЦЬ! Відпочинь!
Другий урок ІНФОРМАТИКА. НІМЕЦЬКА МОВА. Працюй у знайомому тобі форматі.
Третій урок МАТЕМАТИКА. Налаштуйся бути уважним, вдумливим. А ось тобі асиметрична гімнастика для мозку "Машина"! Повторюй рухи! Це весело!



Продовжуємо  вивчати арифметичні дії множення і ділення. Перевір себе, як ти розумієш ці дії. Виконай два тести "Множення" і "Знайомимося з дією ділення" до 9 квітня 20.00 за кодами та посиланням: 452169 та 148501 join.naurok.ua
Тема сьогоднішнього уроку "Вивчаємо ділення з нулем та одиницею". Опрацювати цю тему тобі допоможе відео та опорні таблиці. Під час перегляду відео роби зупинки, щоб подумати. Попроси батьків перевірити тебе. Працюй усно або записуй вирази в окремий зошит.




Отже, ти вивчив випадки ділення з нулем та одиницею. В домашній роботі ти будеш розв'язувати Задачу 5 на с.113. У цьому відео є пояснення. Знайдеш і переглянеш. Урок завершено. МОЛОДЕЦЬ! Відпочинь, попий водички.
Четвертий урок "ЧИТАННЯ". Зробимо артикуляційну гімнастику "Рибка і жабка"



Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна". Сьогодні читатимемо літературну казку. Який літературний жанр є казкою? (с.32) Так, народна розповідь з вигаданим сюжетом. А чому казка "літературна"? Тому що її написав письменник, у неї є один автор. Автор нашої літературної (авторської) казки  Іван Франко. Відкрий підручник на с.130 і прочитай про нього. Що було не зрозуміло? Спитай у батьків. Наприклад: Що таке "кузня"? (Майстерня, де працює коваль) Хто такий коваль? (Людина, що кує метал, виробляє різні металеві речі) Тепер ти дай відповідь батькам на запитання, спираючись на текст:
- Де народився Іван Франко?
- Що любив слухати у дитинстві?
- Де любив бувати малий Івась?
- Що написав Франко для дітей?
МОЛОДЕЦЬ! А тепер познайомимось з одною із казок Івана Франка. Це казка "Лисичка і Рак". Спочатку послухай, слідкуючи за підручником. Звертай увагу на інтонації та паузи.
Сподобалась казка? Назви головних персонажів казки. Якою була Лисичка? Так, насмішкуватою, глузливою. З чого вона насміхалася? Як рак її провчив? Чи правильно він зробив? Ти звернув увагу, що текст побудований на діалозі Лисички та Рака? А що то за малюнки зліва від тексту? Так, то зображення тих героїв, кому належать репліки. Як можна почитати казку? Так, в особах. Прочитай спочатку казку 2 рази, навчись читати цілими словами. А потім запропонуй батькам почитати в особах. Із задоволенням уривок послухаю у вайбері. Успіхів! МОЛОДЕЦЬ! За бажанням виконай завдання 6 на с.131. Ось і завершився наш навчальний день. Відпочинь. Не забудь виконати тести з математики! До зустрічі у середу!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер