Добрий день, діти! Починаємо навчання по-новому.
Сьогодні пропоную перегляд відео з предметів та завдання до них.
Почнемо з ЯДС, тема "Ознаки весни в неживій і живій природі". Під відео прочитай і виконай завдання. Розкажи батькам.
- Назви весняні місяці.
- Перелікуй ознаки березня (квітня, травня). Якщо не запам'ятав,переглянь відео ще раз,прочитай с.106.
- Розкажи про положення Сонця над горизонтом навесні. Як змінюється температура повітря?
- Що відбувається з рослинами навесні. Назви деякі з них.
Молодець!
МАТЕМАТИКА тема "Множення"
- Отже, що таке множення? (прочитай і запам'ятай с.107)
УКРАЇНСЬКА МОВА тема "Речення" Відео допоможе згадати, що ми вже знаємо про речення з 1 класу.
- Про які частини мови згадувалось у відео?
- Отже, з чого складається речення?
- Чи будь-які слова утворюють речення? Що виражає речення? (прочитай і запам'ятай с.80)
Ти впорався! Ти впоралась! МОЛОДЕЦЬ!!!
Доброго п'ятничного ранку, ДРУЖЕ! Сьогодні 22 травня, останній навчальний день тижня. Зроби зарядку разом з батьками! Урок "Читання" . Тема уроку "Мої навчальні досягнення" . Розкажи напам'ять батькам скоромовки зі с. 28-29 за таким алгоритмом (послідовністю): 1. Прочитай 2-3 рази мовчки. 2. Розкажи напам'ять перший рядок повільно, другий - швидко, третій - ще швидше. 3. Після цього розказуй навпаки: швидко, повільно, дуже повільно. На с. 140-141 подано завдання до вивчених тем. Прочитай завдання 2 . Ти знайомився із творчістю таких дитячих письменників: Василь Сухомлинський, Зірка Мензатюк, Анатолій Костецький, Грицько Бойко, Катерина Перелісна та інших. Пошукай назви їхніх творів в розділах. Ти вже дізнавався про життя та творчість Василя Олександровича Сухомлинського на с. 69 (відкрий, повтори). Він був письменником та вчителем. Це В.Сухомлинський та його твори для дітей: короткі, цікаві, повчальні, часто казкові. Ти можеш взяти їх у бібліоте
Доброго сонячного ранку, друже! Сьогодні 14 травня, четвер. Прокинувся? Запрошуй всю родину і мершій на зарядку! Урок "ЯДС" . Перед тим, як у нашому шостому дослідженні "Людина і природа влітку" ти будеш робити нове відкриття "Тварини влітку" , згадай групи тварин та їх істотні ознаки. Сьогодні ти переконаєшся , що влітку життя тварин багате на різні події. Приготуй підручник , зошит (с.31, 58-59) , ручку , олівці . Дивись відеоурок, уважно слухай. Став на паузу , записуй в зошит ! Д/З : с. 131-133 читати, зош. (с. 31 , 58-59 за зразком у відео) - у вайбер . Відпочинь, попий водичку. Урок "Англійська мова" та "Німецька мова" . Урок "Читання" . Виконай артикуляційну розминку. Згадай скоромовки! Вимовляй чітко ! Сьогодні ти можеш перевірити свої відповіді до Аудіювання за 13 травня. Чи так у тебе? 1.
Доброго весняного ранку, діти! Запрошуй батьків собі у поміч і розпочинаємо. Спочатку ранкова зарядка. Перший урок "ЧИТАННЯ" . Потренуйся чітко вимовляти звуки. Зроби артикуляційну розминку "П'ятачок". Прочитай складову таблицю: рядками, стовпчиками, з кутка в куток. Тепер почитай батькам текст "Плакуча верба" з пропущеними буквами. Читай уважно, вдумливо. Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна" . На минулому уроці познайомились із літературною казкою "Лисичка і Рак" . Чому літературна? Забув? Відкрий підручник на с.129 і почитай перші 4 речення. Розкажи. Хто автор казки "Лисичка і Рак"? Так, Іван Франко. Сьогодні послухай ще одну казку І.Франка "Заєць та Їжак" Може хтось вже слухав? (завд.6) -Хто головні герої? -Яким був Заєць? -Як провчив його Їжак? -Чим схожі ці дві казочки І.Франка? Вдома ще раз почитай казку "Лисичка і Рак". Навчись читати цілими словами . Почитай в о
Коментарі
Дописати коментар