Доброго ранку, дітки і батьки!
Сьогодні четвертий день тижня! Починаємо наше навчання! На вулиці весна, яскраве сонечко. Почнемо з весняної логоритміки: читай в ритмі музики з чіткою артикуляцією.
А тепер - Перший урок ЯДС. Почнемо з погоди (зошит с.30) Наше п'яте дослідження "Людина і природа навесні" продовжимо знайомством із життям трав'янистих рослин навесні. Ти вже знаєш, що відбувається у дерев і кущів: сокорух, бубнявіють бруньки, почалось цвітіння, з'явились молоді листочки. Як зустрічають весну трави? Багаторічні трав'янисті рослини поділяються на ранньоквітучі (першоцвіти) та пізньоквітучі. Почитай про них на с.110-111. Отже, ранньоквітучі коли квітують (звернись до виділеного тексту на с.110)? Так, до появи листків на березі та черемсі. Розглянь фото і назви ці рослини. Ну, а пізньоквітучі? (с.111) Вірно - після появи листків у берези та черемхи. Розглянь фото і назви ці рослини. Зверни увагу на червоні назви. Що про них сказано? Так, цих рослин залишилось дуже мало. Щоб знати їх назви та зберегти, ці рослини занесли до списку у Червону книгу України. Подивись відео про першоцвіти.
Запам'ятай! НЕ зривай,не купуй, збережи первоцвіт! 
Другий урок Английська і Німецька мови.      Працюємо за посиланнями.
Третій урок Читання. Наша тема "Ой весна, весна - днем красна". Ти почитав с.126 -127 і познайомився із святкуванням Вербної неділі. Перевір себе! Виконай тест. Звертайся до тексту.
1. Вербна неділя святкується до Великодня
а) за день; б) за тиждень; в) за місяць.
2. Що казали у народі про відвар свяченої верби?
а) запашний; б) смачний; в) цілющий.
3. Яку чудодійну силу має вербна гілка?
а) відганяє зло і лікує; б) приносить багатство в) дарує іграшки.
А тепер перевір, чи так ти відповів: 1.б) 2.в) 3.а)
Молодець! Зараз відпочінь. Зроби логоритміку. Продовжуємо!
Яке ж свято йде за Вербною неділею? Так, Великдень. Чудове, світле, красиве свято! Прочитай текст про Великдень на с.127-128. Тепер читай по реченню і розказуй. Не забувай задавати питання батькам про незрозуміле. Відпочинь, переглянь відео.
Тепер прочитай вірш Р.Завадович "Великдень" на с.128: перший раз повністю (або послухай батьків), другий раз по 4 рядки 2 рази. Знайди рими (долину-гостину, паску-ласку,...). Знову прочитай весь вірш виразно. Молодець!
Четвертий урок Українська мова. Продовжуємо тему "Речення". Ти вже знаєш види речень за метою висловлювання. Давай повторимо! Тобі допоможе ця схема і відео, а також правила на с.82, 85, 86.

  
          

Повторив? Молодець! Звернись до схеми "Види речень". Ти бачиш, що кожне речення за метою висловлювання може бути за інтонацією окличним або неокличним. Прочитай правило про це на с.87. А тепер повправляємось. Працюємо усно. Розглянь Вправу 221. Прочитай перше речення. Яке це речення? Так, спонукальне - спонукає до дії. Який розділовий знак стоїть в кінці? Так, знак оклику. Отже, за інтонацією воно яке? Так, окличне - слід вимовляти з підсиленою інтонацією. Прочитай друге речення. Розкажи про нього. Так, воно розповідне, окличне. Прочитай третє і четверте, а вони які? Так, питальні, неокличні. Ну, а останнє? Так, воно розповідне, неокличне. Ну, а зараз повправляємось вставляти потрібний розділовий знак в кінці речень. Розглянь ще раз схему "Види речень". Які розділові знаки можуть стояти в кінці розповідних речень? Так, крапака або знак оклику. Питальних? Так, знак питання або знак питання із знаком оклику. Спонукальних? Так, крапка або знак оклику. Виконаємо усно Вправу 225. Впізнав казку? Прочитай текст. Які ці речення? Які розділові знаки поставиш? Так, у I реченні - знак оклику; у II реченні - крапку; у III реченні - знак оклику. А тепер Вправа 226. Прочитай веснянку. Виконай завдання. Урок завершено. Молодець!
Ось і закінчився наш навчальний день! Ти добре попрацював! До зустрічі у п'ятницю!😊

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер