😊Доброго всім ранку! Як настрій? Сьогодні вівторок і ми продовжуємо. Повторимо правила, що збережуть нам здоров'я.

 

Перший урок ЯДС. Продовжуємо наше п'яте дослідження "Людина і природа навесні". Почніть із спостережень за погодою у зошиті с.30. Ти вже дізнався, що весна буває календарною (1 березня), астрономічною (20 березня), справжньою ( Коли? ... с.105). Знаєш назви весняних місяців, весняних явищ в неживій природі. Ознайомився із народними прикметами. Вивчив корисні і шкідливі звички. Чи не так? МОЛОДЕЦЬ!
Сьогодні вивчаємо тему "Рослини навесні". Виявляється, що існує календар весняних змін у житті рослин. Відкрий с.109, ознайомся з цим календарем і роздивись світлини, що його ілюструють на с.110. Поспілкуйся: - Про які рослини йшлося: дерева, кущі чи трави? - Назви ті, що запам'ятав. - Які весняні явища в житті цих рослин ти вибрав на с.110? МОЛОДЕЦЬ!!! Переглянь відео "Ознаки весни" і ти побачиш, як з бруньок на деревах і кущах з'являються квітки і листки.



А тепер виконай Тестову роботу по темі "Зміни в природі навесні. Корисні і шкідливі звички". Повтори с.104-108 і перевір себе. Завдання потрібно виконати до 25 березня 18.00 Код доступу 725864 за посиланням join.naurok.ua
Другий урок ІНФОРМАТИКА ( Блог учителя информатики Василишина А.И.) та НІМЕЦЬКА МОВА (Заходьте через ГУГЛ Клас (GoogleClass) ПАРОЛЬ:w6zzxxd)
Третій урок МАТЕМАТИКА Продовжуємо знайомство з діями множення і ділення. Що таке множення? Згадав? Ні?(с.107) Тепер розв'яжемо 2 задачі на знаходження суми (с.108 №5). Яке ж буде розв'язання цих задач? Вірно, таке: 2+5+10=17(грн) і 5+5+5=15(грн). Чим відрізняються ці суми? Так, перша має різні доданки, а друга - однакові. Як ця відмінність може вплинути на розв'язання? Так, молодець, другу задачу можна розв'язати множенням. Заміни вираз на додавання виразом на множення. У тебе так вийшло: 5+5+5=5*3=15(грн)? Чудово! Як називаються числа при множенні, що вони означають? Забув? (с.110 №2) Вірно, перший множник - доданок, що повторюється; другий множник - число однакових доданків або скільки разів повторюється доданок. Отже, які задачі можна розв'язати дією множення? Так, на знаходження суми однакових доданків. Повправляємось. Чи можна розв'язати множенням такі задачі: с.103 №3 і с.105 №4? Так: 2*3=6(л) і 5*3=15(т.). Для обчислення результату дії множення використовуємо вираз на додавання, а для короткого запису - на множення. Повправляйся замінювати додавання множенням і навпаки: с.107 №4 і 3 усно. Допоможу: 19*3=19+19+19=38+19=57.Завтра займемось оберненою дією дії множення - діленням. Ну, а зараз пауза. Порухаємось і поспіваємо!



Четвертий урок УКРАЇНСЬКА МОВА. Продовжуємо тему "Речення". Ти вже знаєш: Речення - це група зв'язаних між собою слів, що виражає завершену думку (с.80). Всі речення ділять на 3 групи, залежно від мети висловлювання. Ми на минулому уроці познайомилися з першою групою - розповідними реченнями. Яка ж їх мета? Згадай!(с.82) Молодець! Мета розповідних речень - розповідати, повідомляти про щось. Ти також дізнався, що за інтонацією речення бувають окличні та неокличні (с.83). Знаєш, які розділові знаки ставляться в кінці розповідних речень. Так, це - крапка або "знак оклику". У домашніх вправах 207 і 213 ти списував розповідні речення. Давай охарактеризуємо одне з речень! Наприклад, таке (Вправа213): А під ними - ціле море червоних ягід! За метою висловлювання воно розповідне, бо розповідає про море червоних ягід: що воно під листками. А за інтонацією - окличне. На це вказує "знак оклику": слід прочитати з особливим почуттям - здивуванням. Спробуй!
Сьогодні знайомимось з новою групою речень за метою висловлювання. Подивись коротеньке відео. Які речення використовував Суржик?



Так, він запитував. Це питальні речення. Яка ж їх мета? Прочитай на с.85. Який розділовий знак ставиться в кінці питальних речень? Так, "знак питання". У яких текстах часто зустрічаємо питальні речення, подумай. Так, в діалогах. Згадай, що таке діалог, репліки (с.86). З яких речень складається діалог найчастіше? Так, питальних і розповідних. Розіграй діалог з мамою (татом, другом) за Вправами 216, 217. Не забувай про інтонацію. Вийшло? МОЛОДЕЦЬ!
Ну, а зараз перевір себе, чи не забув частини мови. Виконай тестову роботу. Завдання потрібно виконати до 26 березня 20.00. Код доступу 142638за посиланням  join.naurok.uaУСПІХІВ! Ось і закінчилися наші уроки! Сподіваюсь, було цікаво! Чи все зрозуміло? Які були труднощі? Звертайтесь до вчителя.
До зустрічі! Будьте здорові!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер