😊Доброго всім ранку! Як настрій? Сьогодні вівторок і ми продовжуємо.
Повторимо правила, що збережуть нам здоров'я.
Перший урок ЯДС. Продовжуємо наше п'яте дослідження "Людина і природа навесні". Почніть із спостережень за погодою у зошиті с.30. Ти вже дізнався, що весна буває календарною (1 березня), астрономічною (20 березня), справжньою ( Коли? ... с.105). Знаєш назви весняних місяців, весняних явищ в неживій природі. Ознайомився із народними прикметами. Вивчив корисні і шкідливі звички. Чи не так? МОЛОДЕЦЬ!
Сьогодні вивчаємо тему "Рослини навесні". Виявляється, що існує календар весняних змін у житті рослин. Відкрий с.109, ознайомся з цим календарем і роздивись світлини, що його ілюструють на с.110.
Поспілкуйся: - Про які рослини йшлося: дерева, кущі чи трави? - Назви ті, що запам'ятав. - Які весняні явища в житті цих рослин ти вибрав на с.110? МОЛОДЕЦЬ!!!
Переглянь відео "Ознаки весни" і ти побачиш, як з бруньок на деревах і кущах з'являються квітки і листки.
Доброго п'ятничного ранку, ДРУЖЕ! Сьогодні 22 травня, останній навчальний день тижня. Зроби зарядку разом з батьками! Урок "Читання" . Тема уроку "Мої навчальні досягнення" . Розкажи напам'ять батькам скоромовки зі с. 28-29 за таким алгоритмом (послідовністю): 1. Прочитай 2-3 рази мовчки. 2. Розкажи напам'ять перший рядок повільно, другий - швидко, третій - ще швидше. 3. Після цього розказуй навпаки: швидко, повільно, дуже повільно. На с. 140-141 подано завдання до вивчених тем. Прочитай завдання 2 . Ти знайомився із творчістю таких дитячих письменників: Василь Сухомлинський, Зірка Мензатюк, Анатолій Костецький, Грицько Бойко, Катерина Перелісна та інших. Пошукай назви їхніх творів в розділах. Ти вже дізнавався про життя та творчість Василя Олександровича Сухомлинського на с. 69 (відкрий, повтори). Він був письменником та вчителем. Це В.Сухомлинський та його твори для дітей: короткі, цікаві, повчальні, часто казкові. Ти можеш взяти їх у бібліоте
Доброго сонячного ранку, друже! Сьогодні 14 травня, четвер. Прокинувся? Запрошуй всю родину і мершій на зарядку! Урок "ЯДС" . Перед тим, як у нашому шостому дослідженні "Людина і природа влітку" ти будеш робити нове відкриття "Тварини влітку" , згадай групи тварин та їх істотні ознаки. Сьогодні ти переконаєшся , що влітку життя тварин багате на різні події. Приготуй підручник , зошит (с.31, 58-59) , ручку , олівці . Дивись відеоурок, уважно слухай. Став на паузу , записуй в зошит ! Д/З : с. 131-133 читати, зош. (с. 31 , 58-59 за зразком у відео) - у вайбер . Відпочинь, попий водичку. Урок "Англійська мова" та "Німецька мова" . Урок "Читання" . Виконай артикуляційну розминку. Згадай скоромовки! Вимовляй чітко ! Сьогодні ти можеш перевірити свої відповіді до Аудіювання за 13 травня. Чи так у тебе? 1.
Доброго весняного ранку, діти! Запрошуй батьків собі у поміч і розпочинаємо. Спочатку ранкова зарядка. Перший урок "ЧИТАННЯ" . Потренуйся чітко вимовляти звуки. Зроби артикуляційну розминку "П'ятачок". Прочитай складову таблицю: рядками, стовпчиками, з кутка в куток. Тепер почитай батькам текст "Плакуча верба" з пропущеними буквами. Читай уважно, вдумливо. Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна" . На минулому уроці познайомились із літературною казкою "Лисичка і Рак" . Чому літературна? Забув? Відкрий підручник на с.129 і почитай перші 4 речення. Розкажи. Хто автор казки "Лисичка і Рак"? Так, Іван Франко. Сьогодні послухай ще одну казку І.Франка "Заєць та Їжак" Може хтось вже слухав? (завд.6) -Хто головні герої? -Яким був Заєць? -Як провчив його Їжак? -Чим схожі ці дві казочки І.Франка? Вдома ще раз почитай казку "Лисичка і Рак". Навчись читати цілими словами . Почитай в о
Коментарі
Дописати коментар