😤Доброго ранку, дітки! Сподіваюсь, ви добре відпочили. Запрошую розпочати наш новий навчальний тиждень. Буде цікаво. Вирушаймо! Сьогодні понеділок.
Почнемо з інформування. Переглянь відео, корисне для тебе і твоєї родини.
Перший урок ЯДС. Запиши свої спостереження за погодою у зошит с.30. Відео (див. 20 березня) і с.106 допоможуть повторити весняні явища в природі. А тепер познайомся з народними весняними прикметами на с.107 у березні, квітні і травні. Поговоримо про здоров'я: здоровий спосіб життя, корисні і шкідливі звички. Прочитай с.108.Обговори з батьками: - Що таке здоровий спосіб життя? - Що таке звичка? - Назви корисні звички. - Назви шкідливі звички. - Які твої звички корисні, а які шкідливі? Переглянь коротке відео і назви шкідливу звичку у ньому.
Другий урок Математика. Давай повторимо, що ми знаємо про множення: в житті нам часто доводиться рахувати однаковими групами, наприклад, 5грн+5грн+5грн+5грн і дізнаватись суму =20грн; цей довгий вираз на додавання однакових доданків замінюють коротким на множення - 5грн*4=20грн, що означає "по 5грн взяли 4 рази і отримали 20грн". - Так що таке множення? (с.107) Вираз на множення -це добуток. с.109 №1, назви чисел при множенні с.110
Давай повторимо, що ми знаємо про ділення: щоб дізнатись скільки разів у 20грн вкладається по 5грн, треба від 20грн віднімати по 5грн поки не отримаємо 0 - 20грн-5грн-5грн-5грн-5грн=0, у 20грн вклалось по 5грн 4 рази; цей довгий вираз на віднімання однакових доданків замінюють коротким на ділення -20грн:по5грн=4рази, що означає "у число 20 вміщується по 5 4 рази" - Так що таке ділення? (с.108) Ділення - дія обернена до множення, ми знайшли другий множник. Вираз на ділення - частка. с.109№2, назви чисел при діленні с.110.
Повправляйся усно с.109№3
А зараз пропоную виконати Тестову роботу, повторимо Додавання і віднімання в межах 100. Перевір себе, зроби сам. Користайся чернеткою. Батьки допоможуть зареєструватися. Успіхів!!!
Завдання потрібно виконати до 24 березня 20.00. Код доступу 852527
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
Третій урок Інформатика. Приєднуйся за посиланням (є інструкція у вайбері, у таблиці на сайті школи)
Англійська мова. Приєднуйся до гугл-класу код s6zfpqd. Успіхів!!!
Четвертий урок Музика. Відпочинемо під музику. Рухаємось і співаємо!
Дізнаємось нове. Музичні інструменти та людський голос мають різне забарвлення - це тембр. На с.85 підручника "Мистецтво" ти бачиш струнні інструменти і духовий - флейту. У них різний тембр. Послухай фрагмент симфонічної казки С.Прокоф'єва "Петрик і Вовк", де цими інструментами передаються теми Петрика і Пташки.
Познайомимось з новою піснею "Зацвіла в долині" на сл.Т.Г.Шевченка (с.85). Послухай та заспівай.
Ось і закінчили наш навчальний день. МОЛОДЦІ! ВІДПОЧИВАЙТЕ! Чекаю результатів тестів з математики! До зустрічі!
Доброго п'ятничного ранку, ДРУЖЕ! Сьогодні 22 травня, останній навчальний день тижня. Зроби зарядку разом з батьками! Урок "Читання" . Тема уроку "Мої навчальні досягнення" . Розкажи напам'ять батькам скоромовки зі с. 28-29 за таким алгоритмом (послідовністю): 1. Прочитай 2-3 рази мовчки. 2. Розкажи напам'ять перший рядок повільно, другий - швидко, третій - ще швидше. 3. Після цього розказуй навпаки: швидко, повільно, дуже повільно. На с. 140-141 подано завдання до вивчених тем. Прочитай завдання 2 . Ти знайомився із творчістю таких дитячих письменників: Василь Сухомлинський, Зірка Мензатюк, Анатолій Костецький, Грицько Бойко, Катерина Перелісна та інших. Пошукай назви їхніх творів в розділах. Ти вже дізнавався про життя та творчість Василя Олександровича Сухомлинського на с. 69 (відкрий, повтори). Він був письменником та вчителем. Це В.Сухомлинський та його твори для дітей: короткі, цікаві, повчальні, часто казкові. Ти можеш взяти їх у бібліоте
Доброго сонячного ранку, друже! Сьогодні 14 травня, четвер. Прокинувся? Запрошуй всю родину і мершій на зарядку! Урок "ЯДС" . Перед тим, як у нашому шостому дослідженні "Людина і природа влітку" ти будеш робити нове відкриття "Тварини влітку" , згадай групи тварин та їх істотні ознаки. Сьогодні ти переконаєшся , що влітку життя тварин багате на різні події. Приготуй підручник , зошит (с.31, 58-59) , ручку , олівці . Дивись відеоурок, уважно слухай. Став на паузу , записуй в зошит ! Д/З : с. 131-133 читати, зош. (с. 31 , 58-59 за зразком у відео) - у вайбер . Відпочинь, попий водичку. Урок "Англійська мова" та "Німецька мова" . Урок "Читання" . Виконай артикуляційну розминку. Згадай скоромовки! Вимовляй чітко ! Сьогодні ти можеш перевірити свої відповіді до Аудіювання за 13 травня. Чи так у тебе? 1.
Доброго весняного ранку, діти! Запрошуй батьків собі у поміч і розпочинаємо. Спочатку ранкова зарядка. Перший урок "ЧИТАННЯ" . Потренуйся чітко вимовляти звуки. Зроби артикуляційну розминку "П'ятачок". Прочитай складову таблицю: рядками, стовпчиками, з кутка в куток. Тепер почитай батькам текст "Плакуча верба" з пропущеними буквами. Читай уважно, вдумливо. Продовжуємо тему "Ой весна, весна - днем красна" . На минулому уроці познайомились із літературною казкою "Лисичка і Рак" . Чому літературна? Забув? Відкрий підручник на с.129 і почитай перші 4 речення. Розкажи. Хто автор казки "Лисичка і Рак"? Так, Іван Франко. Сьогодні послухай ще одну казку І.Франка "Заєць та Їжак" Може хтось вже слухав? (завд.6) -Хто головні герої? -Яким був Заєць? -Як провчив його Їжак? -Чим схожі ці дві казочки І.Франка? Вдома ще раз почитай казку "Лисичка і Рак". Навчись читати цілими словами . Почитай в о
Коментарі
Дописати коментар