Доброго весняного ранку, дітки і батьки!
Сьогодні п'ятниця і ми добре попрацюємо. Нагадаю вам корисну для здоров'я інформацію.  
Наш перший урок - Читання. Вивчаємо тему "Ой весна, весна - днем красна". З якими весняними святами ти познайомився? Так, Вербна неділя і Великдень. Що є основним атрибутом Великодня? Так, писанка. Що ж таке писанка? Молодець, це розписане яйце. А чому писанка стала головним атрибутом Великодня? Яйце з давніх-давен вважалось символом життя, перемоги над смертю. А Великдень - день Воскресіння Христового. Подивись про писанку мультфільм із серії "Це наше і це твоє".
У мультфільмі згадується музей "Писанка". Дійсно, є такий музей на Прикарпатті у місті
Коломиї. Подивись.
 
Прочитай тепер невеличкий текст про писанку на с.128-129. Все зрозуміло? Перекажи батькам. Багато віршів присвятили поети Великодню. Послухай вірш К.Перелісної "Писанка".
Прочитай вірш на с.129 самостійно стовпчиками по 2 рази. Потім весь вірш виразно. МОЛОДЕЦЬ!
Другий урок Українська мова. Продовжуємо тему "Речення". Повтори матеріал на с.82, 83, 85, 86, 87 і перевір свої знання про речення. Готовий? Тоді зайди по коду 971820 за посиланням  join.naurok.ua . Виконай тестову роботу до 30.03 18.00. Успіхів!
Ти вже знаєш, які розділові знаки можуть стояти в кінці речень. Пограємо в гру "Здогадайся сам". Треба поставити знак в кінці речень:
Ми живемо в селі Рудна 
Хто бачив село з літака 
Бережіть природу рідного села 
Сьогодні на уроці будемо вчитися поширювати речення. Відкрий с. 90, знайди Вправу228. Прочитай тексти справа і зліва. З якого тексту отримав більше інформації? Так, з другого. Прочитай перші речення в обох текстах. Про що в них говориться? Так, про весну. Що говориться про весну? Так, весна (що зробила?) прийшла. В якому реченні є ще інформація про весну? Так, в другому. Яка? Так, весна (яка?) рання. Ми з тобою щойно встановлювали зв'язки між словами в реченні. Розглянь схеми зв'язку слів перших речень. На них зв'язки показані стрілками, а в дужках записані питання. Саме за допомогою питань ми ці зв'язки і встановили. Прочитай висновок, що виділено жовтим кольором. Зрозуміло? Складемо схему зв'язку слів у третьому реченні:

(що?) сонце → (що зробило?) прийшло
               ↓
           (яке?) весняне

Спробуємо поширити речення додатковою інформацією, виконавши Вправу 229 (усно). Дано речення: Тато купив тюльпани. Поширимо його з колонки справа за змістом і питаннями. Вибрали? Що вийшло? Вийшло поширене речення: Тато купив жовті тюльпани. Так само попрацюй з наступними реченнями. МОЛОДЕЦЬ! Ти навчився поширювати речення за змістом і питаннями.
Третій урок Математика. Виконай математичну розминку.

Продовжуємо знайомство із множенням і діленням. Які арифметичні дії ти вже знаєш? Так, додавання, віднімання, множення і ділення. Згадай назви компонентів дій. Дивись на опорну
схему та на с.110 №2,3.

А тепер з №2 і3 прочитаємо вирази по-різному: з назвами компонентів і без. Візьмемо вирази на множення і ділення.
17*2=34 (17+17=34). Читаємо так: перший множник 17, другий множник 2, добуток 34.
87:29=3 (87-29-29-29=0). Читаємо так: ділене 87, дільник 29, частка 3.
                      3 рази
Повправляйся у читанні виразів с.110 №4.
Сьогодні познайомимось з переставним законом множення і множенням на 0 і 1.
Подивись на с.111 №2 Зістав пари виразів. Що цікаве помітив? Так, у цих добутках однакові множники, але переставлені. Як ти вважаєш, чи будуть однаковими результати? Знайди:
7*2=14 (7+7=14); 2*7=14 (2+2+2+2+2+2+2=14). Порівняй. Результати однакові. Чи змінився результат від переставляння множників? Ні. Яка дія теж має таку властивість? Так, додавання. Ця властивість або закон називається переставною. Розкажи. Так: від перестановки множників добуток не змінюється. Виконай усно с.111 №4. МОЛОДЕЦЬ!
Розглянемо №5 на с.111. Вирази першого рядка на множення мають множник 1. Знайди їх значення. 1*5=5 (1+1+1+1+1=5); 1*3=3 (1+1+1=3). Зістав результат і множники. Зроби висновок. Так, при множенні числа на 1 або 1 на число у добутку буде те саме число. Формулою запишемо так: а*1=1*а=а, де а - будь-яке число. Вирази другого рядка мають множник 0. Знайди їх значення. 0*4=0 (0+0+0+0+=0); 0*6=0 (0+0+0+0+0+0=0). Зістав результат і множники. Зроби висновок. Так, при множенні числа на 0 або 0 на число у добутку буде 0. Формулою запишемо так: а*0=0*а=0. МОЛОДЕЦЬ! Ти все засвоїв! Відпочинь, порухайся.
Четвертий урок Російська мова. Начнём с логоритмики. Читай и повторяй под
музыку.
  
Да, сегодня говорим о весне. Открой с.92, прочитай загадку. Разгадай ребусы, найди отгадку. Прочитай слова в колонках. Помни о секретах чтения. Почитай со мной некоторые сочетания букв из этих слов:
-вья [в'йа]; -тёт [т'от]
А теперь самостоятельно почитай родителям. На с.93 прочти текст 2 раза. Перескажи. Выучи веснянки. Расскажи родителям. Им должно понравиться. А ты помнишь, что такое веснянка? Да, песня, прославляющая весну. Разгадай ребус. Прочитай пословицу о весне. Ну вот и закончился урок. МОЛОДЕЦ!
П'ятий урок Технології. Сьогодні виготовимо аплікацію "Вербові гілочки". Попрацюй на с.111 підручника "ЯДС. Частина 2". Склав інструкцію зі створення такої аплікації? Приготуй необхідний матеріал, гілочки можна замінити паперовими смужками. Скористайся підручником або цим відео. Успіхів! Майструй! Чекаю твою роботу на вайбері.
                  Ми закінчили наші уроки. Дякую тобі за терпіння і наполегливість! Попереду весняні канікули. Бережи себе і своїх рідних! До зустрічі через тиждень!☀️

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

22 травня, п'ятниця

14 травня, четвер